AAAAAAAAAAAHHHHH

Hoi Anke,

Je hebt duidelijk opgeschreven wat ik en nog een paar voelen! Erg knap van je. Ook ik heb die tijd waarin jij nu zit al gehad. (hoor eigenlijk niet op dit forum zit bij als zwanger wordt wat langer duurt). Maar toch fijn dat je het gezegd hebt. Want ook ik vind het erg frustrerend als die sletjes na een keer onveilig klussen of een pilletje vergeten. Daar kon ik erg boos om worden grrrrrrrrrrrrrrr.
En ierdereen om je heen wordt zwanger behalve wij dan. Is toch niet te geloven??!!
Dat lucht lekker op zeg. En onze tijd komt vast nog wel!

Veel sterkte.
Liefs Claudy
 
Goed zo, scheld maar een eind weg, lucht lekker op. Maar het is vaak maar schijn hoor dat het bij andere zo makkelijk lijkt te gaan, vaak als je het navraagt waren ze ook al langer bezig. Wordt helaas alleen weinig over gesproken. En inderdaad jouw tijd komt ook nog wel hoor!
Laat je ondertussen niet afleiden door de verhalen dat je er niet te veel mee bezig moet zijn. Je mag er best veel mee bezig zijn als je er maar niet teveel over stresst. Maar het is al lang bewezen dat vrouwen die meer weten over hoe hun cyclus precies in elkaar zit, gemiddeld maanden eerder zwanger zijn. Dus surf eens naar www.vruchtbaarheid.org, ga temperaturen, gebruik eens een ovulatietest, lees "het vruchtbaarheidsdieet" etc. Zo verhoog je je kansen. Ik werd ook gek van de onzekerheid en ben 2x zwanger geworden met een ovulatietest, (en heel gezond eten en drinken). Gaf mij veel rust dat ik wist dat ik er alles aan deed om het een handje te helpen.
Nou heel veel succes toegewenst
 
Hoi Meiden,

Bedankt voor al jullie reacties, al zat ik in zo'n bui op sommige echt niet te wachten. Nog even voor de duidelijkheid: ik ben nog maar een half jaar bezig met het echte werk, maar ben al bijna twee jaar van de pil af hoor! Verder zijn die meiden die ik ken wel echt gelijk in verwachting geraakt, want daar hebben we het uitgebreid over gehad. Bij sommigen gaat het nou eenmaal allemaal van een leien dakje denk ik. Ik begin nu ook ineens allemaal weer te twijfelen...heb ik dan niet te vroeg getest???? Ben in principe wel 'overtijd', maar ik ben ook heeel erg onregelmatig, dus kan ik dan wel tempen en testen voor mijn ovulatie? Nou, in ieder geval bedankt voor het reageren en luisteren (lezen)....het luchtte idd heel erg op. Doen jullie dat ook nou maar eens gewoon, we zitten hier toch voor elkaar~!!!! Kus, Anke
 
hoi anke iik weet precies hoe je je nu voelt ik had maandag me nod maar nog tseeeds niets te bekennen en ondertussen drie negatieve testen verder
voel me zo ellendig gelukkig heb ik een vriend die me heel goed begrijpt
ben nog nooit een dag te laat geweest en nu zit ik op dag vijf wordt gek van onzekerheid
dus ik wens je veel sterkte weet heel goed hoe je je voelt
 
ik begrijp je ook heel goed,mijn collega vertelt me deze maand dat ze gestopt is met de pil en wat denk je ze is nu al zwanger,ja zegt ze gewoon goed zaad net of mijn man geen goed zaad heeft,grrr ik gun het haar wel maar ik wil ook,van binnen denk je shit shit shit en van buiten moet je dan maar leuk reageren,maar goed onze tijd komt wel succes verder
 
Terug
Bovenaan