AAAAAAAAAh wat haat ik al die winter virussen

A

Anoniem

Guest
Ik wordt echt helemaal knetter gek hier thuis.

Zifjon is nu al 4 !!!! weken ziek met hoge koorts hoesten, snotter en ga zo maar door. Nu komen bijna al zijn tanden door heeft hij een oorontsteking en de 6de ziekte.
Ikzelf moest van het weekend naar ziekenhuis omdat ik niets meer binnenhield en het aan alle kanten uit kwam maar er niets meer in ging. Gaat nu wat beter met medicijnen maar goed ben nog erg zwak. Zifjon uitbesteet aan schoonouders maar nu dat hij weer zo ziek is toch thuis gehouden aangezien in niet elke keer meer boven een emmer hang.

manlief daarvoor ook nog moeten verzorgen omdat hij ook doodziek in bed lag. nou ik heb al 4 weken alleen wat buitenlucht op kunnen snuiven als we naar een doker gingen.
Die taart heb ik nooit kunnen bakken toen Zifjon 1 is geworden en we hebben met zijn alle doodziek in bed gelegen. Maar goe dik ga maar weer ff stoppen want die kleine blijft maar bleder en dat gaat al dagen lang zo door geloof dat iks traks nog doof ben ook. Zucht zomer kom maar snel.

gr van Mariska en sorry voor geklaag

Hoi Mariska,

heb je met je toen meid!! Wij hebben het met kerst gehad, nou je weet niet waar je het zoeken moet. beide te ziek om eigenlijk iets te doen, maar goed kinderen ook ziek.. dus je moet door.

Helaas geen mogelijkheid gehad voor oppas, want ook de opa's en oma's waren geveld door de griep!

Ik hoop voor je dat jullie snel weer opknappen!

Laat de ZON maar komen... kan mij niet snel genoeg gaan.

Liefs,

Suus

Lieve mariska,

Nou meid, ik vind best dat je mag klagen hoor.
Jeetje....... als ik dit zo lees dan gaat het ook niet echt lekker bij jullie zeg.
Snap best dat je er een beetje door heen zit, dus klaag maar zoveel je wil
Hopelijk worden jullie allemaal snel weer wat beter.
En indd van mij mag de zomer ook gauw komen.

Een dikke  voor jou.

Liefs marielle

Hallo Mariska

Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap toe.

groetjes lisette

Vandaag een wat vrolijker en rustiger ventje hij wil gelukkig ok weer drinken. Volgende week gaan we op vakantie en hopelijk is alle elende dan voorbij.

thx voor jullie lieve woorden.
gr uit het witte Zaandam.
Marisks en Zifjon

Hey maris,
gelukkig dat het weer wat beter gaat.
hopelijk gaat het zo door en ik wens je een lekkere vakantie toe
met veel rust en weinig ziekte!!

Liefs, Christien mama van Kelwin

Hoi Mariska!

Goed om te lezen dat jullie weer iets zijn opgeknapt.
Wij hebben ook helse weken gehad met de kerst en oud&nieuw, gelukkig gaat nu alles weer goed.

Ik las dt jullie alle 3 ziek in bed lagen met Zifjon (ik hoop dat ik het goed type).
Nee toch! Jullie hebben toch wel zijn verjaardag kunnen vieren?
Dat zou wel enorm balen zijn zeg als je dat door die ziektes missen moest.

Ik las ook dat je uit Zaandam komt, misschein kennen we elkaar wel.
Ik heb tot 4 jaar geleden in Zaandam gewoont.

Nou, ik wens jullie beterschap en een hele fijne vakantie volgende week.

Liefs Monica

Jeetje, dat klinkt inderdaad allemaal niet zo prettig! Gelukkig gaat het nu weer wat beter, hopelijk zet het door.
Overigens ken ik het wel, Zarah is ook om de haverklap ziek. Is ze eindelijk weer beter, dan gaat dat een week goed, en vervolgens begint de ellende opnieuw. Dus wat mij betreft mag de lente snel beginnen! Helaas duurt dat nog wel even. Gelukkig gaan wij eind april naar Curacao, lekker de zon in. Wie weet helpt dat.

Sterkte!

Terug
Bovenaan