AAAAAAAAAh wat haat ik al die winter virussen

Hey, hopelijk zet de verbetering verder door. Hier heb ik hetzelfde hoor, zelf snotter de snotter en Leah ook. Ze is ook al maanden aan het sukkelen. Ik ben die virussen behoorlijk beu en wil heeeeeeel graag zon, warmte en lekker gezond verder........ Nog eventjes, hopelijk....

Mariska, wat naar zeg! Hoe gaat het nu?
Ik kan me voorstellen dat je na je diagnose van ME/CVS al even genoeg aan je hoofd hebt. En dan ook nog allemaal tegelijk ziek! Zwaar hoor! Ik leef met jullie mee.
Wij hebben de eerste verjaardag van mijn dochter vorige maand trouwens ook niet kunnen vieren, omdat ook wij alledrie doodziek waren. Je bent dus niet de enige... Ik had zelf ook taart willen maken, maar dat kwam er  dus niet van. Leuk is anders...
Heel veel sterkte en op naar een gezond(er) voorjaar! Laat je even horen hoe het gaat?
Liefs,
Dory

Hoi Mariska,

Gooi het er maar lekker uit! Hier hebben we ook weken lang zieken gehad: oorontstekingen, streptococken, griep noem maar op, echt vermoeiend ja en dan zelf ook nog zo ziek,, ben blij dat ikzelf niet zwaar ziek ben geweest, ik trok het nu al bijna niet, was gewoon doodmoe van de gebroken nachten, troosten/bedden verschonen enz enz.

Voel je je ondertussen al wat beter??

Gr MJ

Terug
Bovenaan