A
Anoniem
Guest
Jeetje meiden ik heb er echt even drie dagen slapenloze nachten van gehad maar na twee testen gedaan te hebben kan ik zeggen dat ik ben ECHT zwanger ben. Zonder medische hulp. met Zifjon zijn we namelijk drie jaar bezig geweest met medische hulp en veel pijnelijke behandleingen. En nu heeft de natuur het helemaal zelf gedaan. Ik voelde me de hele tijd al niet echt lekker en dacht dat ik misschien zwanger kon zijn JA DUS. Twee dikke roze strepen.
Ik kan het nog steeds niet geloven vind het allemaal dood eng. Met Zifjon kregen we meteen controle in het ziekenhuis en zagen en hoordenwe dat alles ok was. Nu moeten we gewoon naar de verloskunde en dan zie ik wel. Zifjon krijgt dus een broertje of zusje medio december dit jaar. Ik ben helemaal happy en we zweven op wolken. geen pijnelijke behandleingen maar meteen genieten van het resultaat van intense liefde en veel lol de afgelopen maand
Nu maar hopen dat de 12 weken snel voor bij gaan.
liefs van Mariska en Zifjon 14 maanden
Ik kan het nog steeds niet geloven vind het allemaal dood eng. Met Zifjon kregen we meteen controle in het ziekenhuis en zagen en hoordenwe dat alles ok was. Nu moeten we gewoon naar de verloskunde en dan zie ik wel. Zifjon krijgt dus een broertje of zusje medio december dit jaar. Ik ben helemaal happy en we zweven op wolken. geen pijnelijke behandleingen maar meteen genieten van het resultaat van intense liefde en veel lol de afgelopen maand
liefs van Mariska en Zifjon 14 maanden