AAAAAAAh ik ben ook ZWANGER

A

Anoniem

Guest
Jeetje meiden ik heb er echt even drie dagen slapenloze nachten van gehad maar na twee testen gedaan te hebben kan ik zeggen dat ik  ben ECHT zwanger ben. Zonder medische hulp. met Zifjon zijn we namelijk drie jaar bezig geweest met medische hulp en veel pijnelijke behandleingen. En nu heeft de natuur het helemaal zelf gedaan. Ik voelde me de hele tijd al niet echt lekker en dacht dat ik misschien zwanger kon zijn JA DUS. Twee dikke roze strepen.

Ik kan het nog steeds niet geloven vind het allemaal dood eng. Met Zifjon kregen we meteen controle in het ziekenhuis en zagen en hoordenwe dat alles ok was. Nu moeten we gewoon naar de verloskunde en dan zie ik wel. Zifjon krijgt dus een broertje of zusje medio december dit jaar. Ik ben helemaal happy en we zweven op wolken. geen pijnelijke behandleingen maar meteen genieten van het resultaat van intense liefde en veel lol de afgelopen maand :) :) Nu maar hopen dat de 12 weken snel voor bij gaan.

liefs van Mariska en Zifjon 14 maanden

Ha Mariska!

Ik log even voor je in hoor... Heel erg gefeliciteerd meet beebje op komst!
Wat goed zeg. En wat zullen jullie verrast zijn dat het "spontaan" gelukt is...
Kan me voorstellen dat je het eng vind gezien je voorgeschiedenis, maar probeer gewoon heerlijk te genieten van je huisje-boompje-beestje zwangerschap hoor!!
Geniet er maar weer van!

Liefs, Marieke mv Thomas & Nina en beeb 20-08-'09

hoi mariska...jemig het is hier vruchtbaar..van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Ik krijg zooo de kriebels.IK WIL OOK ZWANGER ZIJN.maar ja..we wachten af en onder tussen goed ons best doen.Geniet van die fijne tijd,die wellicht drukker gaat worden met een dreumes erbij.groetjes,karin

Wow Mariska!!!
Ik heb maar 1 woord: GEFELICITEERD!!!!
Geniet er van! Het lijkt me voor jou zo anders, omdat je nu lekker zonder de medische molen zwanger bent geworden!!! :)
En ook zo snel, zeker omdat jullie voor Zifjon drie jaar bezig zijn geweest.
Ik wens je alle goeds!
Liefs,
Dory

van harte gefeliciteerd:) geweldig weer zo,n klein humpie in je buik he

geniet er lekker van

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en 22wkn6dgn zwanger was ons mannetje (L)

Van Harte Gefeliciteerd en geniet er maar van  

groetjes lisette

Gefeliciteerd!!!!!
Wat een cadeautje van de natuur!!!!
Lekker genieten hoor!!!
Groetjes Roos, (14wkn, zwanger van 4e)

Terug
Bovenaan