AAAAAAAh ik ben ook ZWANGER

Vandaag verloskundige gebeld en mag over twee weken al komen voor echo ivm mijn rare cyclus spannend ben dan ongeveer 6,5 week daarna met 8 weken weer hoop zo dat alles goed gaat en blijft zitten tot dan genieten we lekker verder.

gr van MAriska

Hoi,

Gefeliciteerd met je priegeltje! Wat een super nieuws dat dit kleine wondertje zich op deze manier aankondigd!
Geniet ervan....

Liefs Reneke

He, wat ontzettend fijn voor jullie en wat zal Zifjon een lieve grote broer worden !

Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat jullie een gezond kindje mogen krijgen !

Liefs, Sophie

gefeliciteerd het is hier echt een babyboom . Echt leuk em spannend allemaal!

Groetjes,

Vanesca

hoi Mariska,

heel erg gefeliciteerd met dit wondertje. Je zult wel even
gekeken hebben van he, hoe kan dit nou. Echt heel erg fijn voor jullie
na al die onrust de laatste tijd. En hoe is het met die klein   lachebek van je
ik heb het idee dat je de laatste tijd weing op het forum bent geweest.
maar dit soort geweldig nieuws hoort gedeeld!!! ben erg blij voor je

groet czaar

Al weken niet meer ingelogd, maar nu moest 't dus weer even... proficiat!!! Helemaal geweldig voor jullie.

Liefs,
Lieske.

(inmiddels alweer 17w/3d zwanger)

Hoi Mariska,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik hoop dat je een geode zwangerschap hebt en zo zie je maar weer: de natuur zorgt soms voor een wonder!

Geniet er maar lekker van!

Liefs Monica

Hoi meiden hartstikke bedankt voor al jullie lieve woorden. Het is nog steeds onwerkelijk en kan het nog steeds niet echt geloven maar d ehormonen gieren door me lichaam dus zwanger ben ik zeker. Ik ben inderdaad niet veel meer op het forum omdat ik mijzelf veel rust moet gunnen ivm de M.E. en nu helemaal met die kleine frummel erbij. En met Zifjon erbij die veel energie en tijd kost komt het er vaak gewoon niet meer van en kies ik vaker even voor mijn bedje dan de computer. Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden.

liefs van Mariska

Terug
Bovenaan