aaaaaah hij blijft maar gillen!

A

Anoniem

Guest
Hoi

ff van me afschrijven hoor... Joshua is aan het gillen maar is niet te troosten... hij is moe maar wil of kan niet slapen... heb al wiegen geprobeerd en alle andere trucjes... dit is de laaste.. hem in bed laten huilen (ja hard huilen)... ik hoor dat hij al rustiger wordt gelukkig... Dit is al minstens een uur aan de gang (snap niet dat ik dat eerder 3 tot 8 uur aan heb kunnen horen) ben radeloos zo... vind het zo erg, maar kan niks doen want niks is goed.....

suuz mv joshua 8-2-07

ach, arme jongen.... ik hoop dat ie snel in slaap valt.
altijd zielig als ze zo ontroostbaar zijn he?

succes.
liefs marijke

Ik denk dat het nu goed gaat komen, hij ligt in bed nu ogen dicht en op zijn zij dus....?..... Al haalt hij soms nog die opera noten wel zonder de tranen.....

1,5 uur in totaal ben nu helemaal kapot zeg! Dat laten huilen heeft dus wel wat gewerkt werdt ie nog moeier van... maar ik weet dat hij niet lang gaat slapen als hij zo in slaap is gekomen helaas... En het ging vanochtend zo goed, hij had 2 uur geslapen ipv 1 uur...

grt suuz

vermoeiend ja.zo ging het bij boas bijna  ieder slaapje toen hij een sprongetje had.gesloopt was ik.en dat ben ik niet snel.ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat met je kleine man
groetjes karin

Oh, zo erg! Ja, ik ben na zo'n hysterische huilbui van Esther ook altijd helemaal kapot, kan het niet meer horen. Dan kan ik me ook niet meer voorstellen dat dat vroeger de hele dag door zo ging...

Heeft ie het nog een beetje volgehouden met slapen? En had hij daarna een beter humeur?

Groetjes,

Eveline

Hey Suuz, lastig is dat he! Om radeloos van te worden. Hopelijk slaapt ie nu lekker en kun jij nog even van je avond genieten. Grt

Hier leven we met je mee hoor.  Hopelijk slaapt hij nu lekker.

hoi

Dank jullie wel zeg, voor al die lieve reacties... Kon ik wel ff gebruiken... Hij slaap nu nog al heeft hij soms nog een snikje tussen door.. Oh hij begint weer...

Terug
Bovenaan