aaaaaah hij blijft maar gillen!

Hoi Suuz,

fijn dat joshua slaapt.
Nu yanick nog. Die is nu al 15 minuten aan het gillen (hartstikke moe) en ik laat hem nu huilen. Doe ik bijna nooit, maar wat ik ook doe, niks helpt. t Klink alsof hij dit nog een hele poos gaat volhouden. Pfffffff, slapen gaat lastig de laatste tijd, maar dit krijsen wat ie nu doet slaat echt alles.

@ Suuz, gelukkig dat je lieve snoetje nu lekker slaapt. Hij moet natuurlijk wel een beetje uitgerust zijn voor morgen :)) Wie weet gaat ie wel de vrouw van z'n dromen ontmoeten of heeft ie al verkering, hihi!

@ Pauwtje, ook voor jou veel sterkte! Hopelijk is ook jouw kindje snel in dromenland!

hahhahah, misschien voelt hij aan dat ik ook een beetje zenuwachtig ben..

@pauwtje... Ik hoop voor je dat het niet lang gaat duren en dat laten gillen heeft hier wel geholpen al heb ik hem later wel nog gewiegt... nadat hij uitgeraast was dan.... suc6

grt suuz

Pffff, na  nog eens 15 minuten huilen (krijsen/blerren) hebben we hem er   toch maar uitgehaald. Voel ik me gelijk schuldig dat ik hem 15 minuten alleen heb laten huilen. Net 20 minuutjes met hem op de arm rondjes gelopen. was helemaal goed, lachen en schattige geluidjes maken. Maar wel moe, gapen en in oogjes vrijwen. Nu probeert mijn man hem weer in bedje te leggen, maar ik hoor hem alweer hevig prosteren.

Zo gek, ik dacht nml  dat het sprongetje voorbij was. Hij heeft 5 weken lang weer nachtvoeding(en) gewild, maar inslapen ging toen prima. Nu slaapt hij prima (nou ja, tot 5 uur a 5:30) maar inslapen is al een week een ramp. Ach ja, deze fase zal ook wel overgaan, maar ik wil het zo graag goed doen!

Ohh, jullie hebben morgen meeting?! Ik snapte em al niet, over verkering en mooie meisjes ontmoeten voor Joshua. Maar nu wel :)

Terug
Bovenaan