aaaahhh voel me beledigd

Ben vanmorgen met mijn moeder in een stoffenzaak (mij moeder gaat erg schattige kleertjes maken maar daar gaat het niet over) nou wou ik een paar dingen tillen daar in die winkel zegt die vrouw tegen mij "til jij maar niet"
Ik snapte niet zo goed wat ze bedoelde aangezien mijn moeder wel mocht tillen van haar. Later zei ze nog een keer dat ik niet moest tillen in mijn toestand.....aaaaahhhh dacht ik ze denkt dat ik zwanger ben

Misschien nu toch maar even een paar kilootjes kwijt zien te raken.

Liefs sandra

Hahahahaha........

Hoi Sandra, was even aan het meelezen maar moet hier toch even op reageren!
Het is mij ook al een aantal keer overkomen namelijk, en ...AAAHHHHH!!!! zo irritant
dus ik weet hoe je je voelt.
Ik ben dus ook actief minder aan het snoepen, geen chips meer etc...
Al heb ik zo'n vermoeden dat het buikje (ik heb het vooral bij mijn maag!) er niet minder door zal worden.
Dus als je er zelf behoefte aan hebt, succes met de kilo'tjes en anders lekker laten kletsen.

Hoe gaat het eigenlijk met jou? en met je man? (ben zijn naam even kwijt, sorry!)

groetjes Daniëlle.

Ik wilde er ook al een topic over openen!

mij is het net ook overkomen! ahhhhhh
de loodgieter kwam onze oude cv ketel ophalen, zegt ie: ik denk dat deze te zwaar is om in mijn eentje te tillen. Ik weet niet of je mag helpen met tillen.
Ik heb er maar niks op gezegd en heb gewoon geholpen.

Het is mij nog 1 keer meer overkomen.
Ik schommel door die vetkwab buik en brede heupen tussen maat 46-48, met als gevolg dat ik bijna  niks pas omdat ik van boven maat 44 heb!   (tuniekjes/t-shirts zien er niet uit bij mij, straks van onder en wijd van boven)
Maargoed, dus ik dacht: laat ik eens bij een grote maten winkel kijken!
zegt de verkoopster: goh, wat leuk...hoe ver ben je?
(ik  had  zo'n A-line jas aan)

AAAAAHHHHHHH

ze schaamde zich dood!
dat mensen eerst nadenken   voordat ze iemand kwetsen.

Dat is inderdaad wat minder leuk om te horen. Aan mij kun je het nu goed gaan zien, maar niemand durft er wat van te zeggen, hahahaha. Ze zijn zeker bang dat ze me beledigen als ik niet zwanger blijk te zijn.

Groetjes,
Nelly.

Nou jaaaa zeg!!! Heb je er wat van gezegd? Ik vind het nogal een belediging zeg, en je bént niet eens dik!!

En dat verhaal van de grote maten winkel vind ik helemaal het toppunt. Ben je voor jezelf die drempel over, gaat  notabene de verkoopster daar  zo'n opmerking maken.......... Dan denk je toch ook niet na zeg.

Meiden, kop op, laat maar kletsen! We zijn geen  20 meer en hebben inmiddels gedragen en gebaard: daar mogen we trots op zijn!! En dat onze lijven dan niet meer voldoen aan de holland next top model norm: Pech gehad!!

Groetjes
Susan

Zo dan! Das idd heel lullig om te (moeten) horen! Die mensen denken niet na voor ze iets zeggen.
Je wilt niet weten hoe vaak ik voor oma wordt aangezien! Ik weet, ik ben geen jonge moeder maar volgens mij zie ik er toch niet uit als een oma?

Laat die mensen maar kletsen joh! en idd Susan heeft helemaal gelijk!

Groetjes van Cissy

aaaahhhhh wat zijn mensen toch erg!!
Sinds de zwangerschap heb ik behalve een paar stevige benen, ook een bol buikie eraan overgehouden. Dat buikje is niet weg te krijgen na vele en vele oefeningen.
Je raadt het: mensen denken ook wel eens dat ik zwanger ben.
Tis echt heel beledigend, althans, zo voel ik het.

liefs
di silva

Terug
Bovenaan