aaaahhhhh!!!!! Gekrompen?

Heb ook zulke tegenstrijdige berichten gehad, eerst zou het een hele grote worden, toen was alles precies op schema (dus een pond of 6 a 7 bij geboorte) en dinsdag lag de baby weer een week voor. Heb het idee dat ze even hard groeien en dan weer stilstaan. Ik zou me er niet te druk over maken. Ik zie wel wat er komt. Zolang er alles maar op en aan zit, maakt me het gewicht niet uit.

Ach ik baal er gewoon van omdat ik geen zin heb om 2 weken overtijd te lopen en Jasper had gezegd naar huis te komen als de gyn had gezegd dat ik zowieso niet overtijd ging... gaat dus allemaal mooi niet door.
En 100gr. krimpen op 10 dagen en dan de 2 vorige metingen in twijfel trekken en deze als waar aannemen vind ik ook stom! Helemaal omdat ze deze meting eerst uitkwam op een termijn van 42 weken en toen ze nog een keer ging meten ineens op 40 weken en ze die aanhield...!
Toen ze daarna ook nog eens zei dat ze nu ook geen meting meer ging doen was ik helemaal uit het veld geslagen. Vraag volgende week nog maar even hoe dit allemaal kan.

trouwens die 3300gr en 3400gr. van 10 dagen geleden was niet het geschatte geboorte gewicht, maar het huidige gewicht, dus het blijft een bovengemiddelde baby

@jajo, ze meten idd standaard het hoofdje-buikje (omtrek) en het bovenbeentje (lengte) daarvandaan krijgen ze een gewicht!
@miekje, ja dat had ik begrepen idd, is dus zowiezo geen kleintje, vraag idd maar eens na wat nu eigenlijk de bedoeling is, want ze moeten ook begrijpen dat jij niet zit te wachten op tegenstrijdige berichten over bijv wel/niet overtijd!!
Succes hoor, houd je ons op de hoogte??

Terug
Bovenaan