AAAAHHHHHH KL*te-zilvervisjes!!!

Wij hebben in huis van die rare beestjes, je noemt ze zilvervisjes (rare naam voor een insect...). Soms denk ik dat ze weg zijn en zo lopen er weer een stuk of wat over de vloer/muur/plafond. Ik word er gek van en vind ze vies! Schijnt te komen door een te-goed-geisoleerd huis. Herkent iemand dit en weet iemand een remedie?! Ik wil echt heel graag van die vieze beestjes af!!!!!!
Groetjes, MvIlse.
 
Oww wij hebben ze ook. Ik heb ook geen idee hoe je er vanaf komt, dus ik leef met je mee. Ik ben benieuwd of iemand een gouden tip heeft...

Liefs Annet
 

Ze zitten hier ook hoor,.. Ze zijn gek op papier en koude ruimtes zoals de toilet etc..

Hier zie ik ze wel eens op het toilet voorbij rennen.. schijnbaar te laat op hun afspraakje. Als je er  dan tegen blaast vallen ze al zowat uit elkaar, de griezels  hahaha..

Het enige dat je kunt doen is je huis warm stoken en goed ventileren. Maar een oude tip heb ik nog wel;

Ze vangen met een doorgesneden beetje uitgeholde aardappel. Dit  s'nachts in een open plastic zakje op de plaats zetten waar ze zitten. S'morgens breng je de aardappel en de zilvervisjes in het dichtgeknoopte zakje naar buiten in de afvalbak.

Maar het is verstandig te vragen of je buren ze ook hebben, want anders is het water naar de zee dragen. Ze kruipen namelijk via leidingen zo naar de buren etc. Dus als je écht eens door iemand chemisch wilt laten bestrijden moet je dot dus samen met je buren doen.

Hoe ze in je huis komen? Via oude boeken of tijdschriften, stof (oude kleding, lakens etc) of via je buurman haha..

Succes..

Esmé mv Kay





 
Hoi

Ook wij hebben er last van. De ene keer meer en de andere keer minder. Schijnt idd dat je er vrij moeilijk vanafkomt, omdat meestal de hele straat er last van heeft. Ik heb ook eigenlijk alleen maar de tips die Esme ook heeft.

Ze zijn idd heel vies, bleeh. Leetst liep er zelfs eentje bij ons in bed. GRRRR

Sterkte ermee.

Gr. natasja mv Jamie
 
Ik zie er hier ook wel eens lopen, de kat (vr)eet ze dan meestal op, das een echte insecteneter!

Kzal onderstaande op www.zilvervisje.nl     Veel oplossingen zijn reclame, maar een aantal tips zijn vast bruikbaar!





Herkent u ook de volgende problemen?

Beestjes in het bad,
Beestjes in de gootsteen,
Beestjes achter de plinten,
Beestjes in kasten,
Beestjes in boeken,
Beestjes in de keuken la, bed, pannen enz. enz.,


Wordt het niet eens tijd dat u ze voorgoed de deur wijst?

Leest u dan deze site eens heel goed door.
 




 
Hoi,
Ik kwam dit forum tegen, wij hebben momenteel erg veel last van zilvervisjes. Ik ben maar op zoek gegaan naar ongediertebestrijders want wanneer ik denk dat ze weg zijn zie ik ze een paar dagen later weer verschijnen. Ik ben uitgekomen bij het bedrijf OFS ik vind dit alleen best wel duur.
Ik vroeg me af hoe het bij jullie afgelopen is en of er gouden tips zijn.
Alvast bedankt!
 
Een aardappel doorsnijden en neerleggen op diverse plekken.
Wij hadden er met vlagen ook zo heel veel last van. Met een aardappel verdwijnen ze als sneeuw voor de zon…
 
Terug
Bovenaan