aaaargghhh LUIERUITSLAG.... zomaar vanuit het niets

Nou we kunnen elkaar de hand schudden. Thomas heeft vandaag precies hetzelfde geval. Hij was vanmiddag niet te troosten zo zielig.

Nou... ik hoop dat dit handje schudden helpt... Ik hoop daqt het gauw over is. Vanavondhad de arme schat weer een (dunne) poepbroek en wéér moest mamma hem zo plagen. Ik heb het maar schoongemaakt met een koel nat washandje, alleen water, maar toch deed het hem zo zeer....

Zoals ik al beschreef... ik denk niet dat het aan de tanden ligt. Hij heeft al 5 tanden en nog nooit last gehad van luieruitslag. Er zit (volgens mij) ook geen nieuwe aan te komen op het moment.

Ik hoop dat het morgen droog en lekker weer is hier, dan gaat meneer lekker met de blote billen de tuin in!!!

hahahahahaha

Groetjes happyM.

aaahhh wat sneu, nou hopelijk morgen voor het mannetje een blotebillendag.

Groetjes sandra

Kay had er eerder ook niet zo'n last van, maar bij het doorkomen van zijn boventanden durfde ik zijn billen niet meer te poetsen!

Het was er zo ineens, die uitslag.. Bijna tot bloedens toe.. Huilen tijdens het verschonen, heel begrijpelijk. Ik heb alleen maar met een hydrofil washandje met lauw water zijn  billetjes afgedept en bij een  flinke poepluier zijn billetjes in een lauw badjes gezet en het zo schoongewassen. Daarna de billen droog gedept en flink veel Bephanten er op gedaan. Binnen een dag of 4 was het helemaal weg en weer een  dag later waren  zijn doorkomende boventanden goed te zien.. Nog niet helemaal door, maar ze zaten goed te drukken..

Ik blijf bij tandjes..
We wachten gewoon wat daagjes af..

Een eigenwijze Esmé haha..

Hahahahahaha,
Hee eigenwijze Esmé:

Zijn boventanden zijn er al doohooooooor !!!!!!! (op eentje na, maar zal dìe de boosdoener zijn dan??? nee toch?)

hoe is het vandaag met de billen van de mannen??? de kleine zieligerds!

-X- Marieke

Nog wel rood, maar volgens mij niet meer zo pijnlijk als gisteren. Hij vind het schoonmaken nog wel vervelend, maar hij krijst/giert en gilt de boel niet meer zo bij elkaar. Ik haar de ergste poep weg met de luier zelf en met 1 luierdoekje. Dan ga ik met een fris nat washandje heel zachtjes schoonmaken. Dan aan de lucht laten drogen en dan een laagje bepanthen erop. Moet wel zeggen dat het verschonen nu bijna een kwartier in beslag neemt, maar ik heb het er wel voor over.

Ik hoop dat het morgen nog een stuk beter is.

Bedankt voor je interesse naamgenootje....

Groetjes happyM.

Moet toch even?? als de mannen zielig zijn moeten de vrouwen elkaar maar steunen, hahaha!   Nee hoor, maar ben blij dat het al iets beter gaat! Is er al enig teken of het een oorzaak heeft? Hoop het niet voor je is al erg zat zonder aanwijsbare oorzaak...

Knuf voor de kleine man!

Terug
Bovenaan