aaahhhh ik wil mijn lijf terug!!

hey meiden,

Ff klagen hoor,

Ik ben nu 33w1d zwanger van de tweede en begin het nu echt wel enorm zat te worden.
Ik heb een behoorlijk dikke buik, wat voornamelijk veel vruchtwater is een de beeb ligt helemaal voor, dat is behoorlijk zwaar. Ook ben ik dit keer behoorlijk aangekomen, daardoor voel ik me echt een olifant haha. Verder is het ook onmogelijk om lekker te slapen, moet wel 4x naar de wc en kan echt niet lekker meer liggen. Nou dat was ff mijn klaagzang haha sorry hiervoor, maar ik vind het deze keer gewoon veel zwaarder dan de eerste keer ook omdat ik nu dus een peuter van drie rond heb lopen. Herkennen jullie dit??
Verder ben ik natuurlijk wel heel blij met mijn zwangerschap en heb ik heel veel zin om ons mannetje te zien hoor.
Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes!!!!

xx natascha

Fijn he! En dan komen al die klachten er nog aan waarvan je zoiets hebt van: OH JA!
Ik heb dat nu met dat maagzuur. Gatver!!! Tja en dan last van mijn bekken zodat ik bijna niet meer normaal kan lopen als ik wat heb gedaan.

Maargoed, ondanks dat geniet ik er toch wel van. En bedenk dan maar dat ik nog maar een paar weken hoef. De uiterste datum is bekend, dus het kan alleen maar eerder worden. Dat is wel een heerlijk vooruitzicht.

Claudia

Ik kan ook niet wachten tot ik haar de huur op kan zeggen ....
En dan heb ik niet eens een kleintje rondlopen, maar alleen maar die lieve draaitol in mijn buikje, wat voor het aantal weken niet eens super groot is, maar ze ligt wel vaak ernorm in de weg, moet ik echt ff   "schudden"   voordat ik weer verder kan lopen of op kan staan. En daarbij nog steeds dat kotsen .... ik zou 't zo fijn vinden om weer baas over eigen lijf te z ijn! Dan mag ze van mij best de rest van 't huis op stelten zetten ;-)

Sterkte dames!
Anne

Hoi meiden!

Aan de ene kant ben ik die dikke buik en bijbehorende kwalen wel zat, aan de andere kant besef ik me dat dit ons tweede en laatste kindje zal zijn en dat ik dit dus allemaal voor de laatste keer meemaak...
Ik probeer dus ook nog steeds goed te genieten ondanks alle ongemakken!

Het is inderdaad zwaar als er nog een andere kleine rondloopt. Die van mij is 21 maanden en heeft nog best veel verzorging nodig. En hij begint nu een echte peuter te worden en vraagt dus best veel aandacht! Erg gezellig, tis een heerlijk ventje, maar soms.....is het gewoon pittig!

Nog effe volhouden meiden! We redden het wel!
Nog 6/7 weekjes en dan hebben een hoop van ons die kleine mogen verwelkomen!

Liefs, BIllie
33w4d

Ja, herkenbaar. Ik wil gewoon weer eens lekker op mijn buik kunnen inslapen. Ik hoef gelukkig maar 1 max 2 keer per nacht naar de wc (tussen 23.00 en 7.00 uur gerekend) Uitslapen zit er ook al niet meer in en soms al om 3 of 4 of 5 uur wakker en daarna slaap ik sowieso niet echt lekker meer. Komt natuurlijk door die hele dikke buik. Verder heb ik nog last van mijn vingers die zeer doen en wrs een spier bovenin mijn buik waardoor ik ook een bepaalde houding niet kan liggen op mijn zij. Tegelijkertijd vind ik het ook wel heel eng als de baby er is. Heb ik alles wel kan ik het wel... onzeker dus.
Komt vast goed.

Nu weer genoeg geklaagd (heb ook een beetje een zeurdagje)

Groetjes Belle

Ik ben het op zich nog niet echt zat, maar ik denk dat dat bij mij ook te maken heeft met het feit dat dit echt de laatste keer zal zijn voor mij. 3 kinderen vind ik een mooi compleet gezin...
Natuurlijk wil ik ook heeeeel graag mijn eigen lijf weer terug, maar ik weet dat dat wel weer goed komt straks en dat je dan ook wel weer je buik met baby erin gaat missen. Ik probeer dus maar het slechte slapen en het lastige bewegen voor lief te nemen en te genieten van de allerlaatste zwangere weken voor mij!

Ik kan het me wel heel goed voorstellen hoor, dat sommige het zat zijn. Het wordt nu ook echt zwaarder, nog even doorbijten allemaal! Straks kunnen we genieten van de kleintjes!

Groetjes, Michele (34+3 van de 3e)

hoi meiden

tja ik ken het. ik voel me ook walgelijk, maar ik geniet er wel van hoor. hoe shit het ook is. lange stukken lopen, omdraaien in bed honderd keer naar de wc. ik geniet er echt van. dit zijn mijn laatste kindjes (2ling) hierna wordt ik nooit meer zwanger en ga ik me dus ook nooit meer zo voelen.

als ze hard schoppen denk ik echt schop maar lekker dan kan ik er nog even van genieten, dit gevoel ga ik nooit meer voelen van mijn leven. ik werk met ouderen mensen (vroeger bejaarden genoemd) waarvan er toch best veel geen kinderen konden krijgen. ze zeggen vaak ik heb nog nooit leven in mij gevoeld dat lijkt me zo speciaal. en ja dat vind ik dus ook. het is een hele invasie hoor, dat vind ik ook maar een wonderlijke invasie. ik snap soms echt niet dat er echt 2 kindejs bij mij in mij   buik zitten. zo gek.

ik ben bekaf, het zuur komt tot mijn keel maar eigenlijk vind ik het alleen maar heerlijk. 40 wkeen afzien op een mensen leven is een eitje. trouwens pas sinds 2 weken vind ik het zwaar worden. ik ben nu bijna 32 weken. dus dat valt allemaal nog wel mee. ik prijs me gelukkig dat het geen bloedhete zomer is geworden. dat zou echt te erg zijn geweest . ik geniet van het heerlijke herfst weer hahahah daar lijkt het wel het meest op. kom maar op met die regen. en wind. koelte heerlijk.

nou adieu

x martina

Echt zat van mijn lijf ben ik nog niet, maar met al die leuke najaarscollecties in de winkel begint het toch wel te kriebelen om eens even ongegeneerd voor mezelf te gaan shoppen ipv voor mijn mannen.
Er zijn maar weinig positiebroeken die mij nog lekker zitten omdat mijn buik erg gevoelig is, maar dat is nog maar een paar weekjes.
Het maagzuur, het vele plassen, mijn zere rug en bekken.........ik lever het graag in, maar aangezien dit ook mijn laatste zwangerschap zal zijn neem ik het nog maar even voor lief. Het moeilijkste vind ik het maken van passen op de plaats. Ben iemand van even dit en even dat en het liefst van alles tegelijk en dat lukt nu dus echt niet meer.
Ik denk dat moeder natuur dat bedacht heeft zodat we verplicht de rust nemen die we nodig hebben voor de bevalling.
Zolang ik nog wat om kan scharrelen houd ik het nog wel even vol, maar het zijn zo langzamerhand echt de laatste loodjes.

Terug
Bovenaan