aaahhhhhhhhhhhhhrgggggg en dit moet ik nog volhoude!!

A

Anoniem

Guest
ja de titel zegt het al
weet niet hoe ik dit moet volhouden en dan hoor ik deez zeggen:
je test wel te vroeg maar nooit te laat!!!!
en dat is natuurlijk zo maar dat gedoe voordat je kunt testen he!!!!
vind het zo eng worden lijk wel n creep
maar goed
ik ga zo naar bed dan is weer gauw een dag om kan mijn mannetje voetbal en darten kijken
kijk ik in bedje nog wat tv
word zoo gek van mezelf dat ik hoop dat ik gauw in slaap val!!
liefs tamaar
ps een belangrijke mededeling,
zou ik nou echt zwanger zijn kun je dus wel degelijk gauw zwanger raken als je er veel mee bezig bent!!!!!
dat is toch wel n motivatie he!!!!

kussies mij

Heej Tamaar,

Rustig blijven he. haha
Volgens mij kun je wel een knuffel gebruiken.
Komt ie: knuffknufffff

Liefs Nadine.

thx die kan ik heeeeel hard gebruiken
word er echt gek van
wilde dat ik n beetje meer van mijn man weghad die zegt altijd goh we zien wel liever vandaag dan morgen maar gewoon afwachten
grrrrrrr vooral dat gewoon he
xx tamaar

hey meis het is allemaal erg frusterend!!!   een dikke knuffel heb je wel nodig geloof ik

haaai meis,

Mijn mannetje reageert exact hezelfde!! (de meeste mannen waarchijnlijk....)..

Ik zit al de hele avond weer achter de laptop en ben expres wat te drinken gaan pakken zodat ik dalijk toch nog een keertje kan testen...
Hij zit alleen maar tv te kijken en elke keer als ik er iets over zeg reageert hij; hm...ja, leuk...je kent t wel. En als ik dan vervolgens klaag dat ik niet tegen die onzekerheid kan en vraag hoe dat bij hem zit dan heeft ie t zelfde antwoord als de jouwe; we zien wel schatje...ik vind t ook heel leuk hoor,als t zover is, maar tot dan....

hahhahaha even lekker klagen is fijn he!

Hey dames,

Hier nog zo'n ongeduldig tiepje. Ik moet nog een week wachten, maar zit nu al in die vreselijke onzekerheid vanwege dat bruinverlies. Het is niet echt veel, maar toch... Baal flink!

Hou moed Tamaar! Jij hebt die bus besteld dus nu moet je hem ook besturen!!

Kus,

Tammy

Helemaal herkenbaar wat je vertelt van je mannetje Tamaar.
Snap niet hoe die zo kalm kunnen blijven.
Grappig dat je zo vroeg naar bed gaat. Helpt het? Ik lig dan alleen maar te woelen.
Hoelang moet je nog wachten tot je nod?

gr Ilona

oi, lees net op je andere topic dat je dus vandaag je nod. Jeetje spannend. Kom op he.  

Terug
Bovenaan