aaahhhhhhhhhhhhhrgggggg en dit moet ik nog volhoude!!

ja echt n goed idee dat vroeg naar bed gaan hihihi
heb het zo ongeveer drie kwartier uitgehouden in bed
liefs tamaar

hahaha... lig je zeker zo stijf als een plank in bed van de adrenaline! Zeer herkenbaar...

meer spastsch van de zenuwen (nerven!!)
hihihi
kan er niet meer over uit bahbah bah
ben blij dat ik morgen ga bbq en bij mijn pa en ma en die weten van onze wens dus mam word al nerveus of is eigenlijk al mee nerveus wel grappig
zit n beetje ermee in mijn maag dat ze wel altijd zegt ne dat duurt nog lang enzo
dit denk ik omdat ze zelf drie jaar erover gedaan heeft
zou n moeder jaloers kunnen zijn
net zo als ik me misschien dan wel n beetje schuldig zou voelen??
is dat gek dat ik dat denk??
ach ja wensen en dromen en jezelf gek maken is toch menselijk niet??

ja erg he!!!
ik kan me helemaal bij jullie aansluiten.
Ook ik maak mezelf helemaal gek en kan dus niet slapen. Ik heb de 13e pas mijn NOD maar al wel ruim 1 1/2 week een gespannen gevoel in mijn buik, beetje opgezet ook. Maar nu vanavond slaat de twijfel weer toe, heb echt een drukkend gespannen gevoel in mijn baarmoeder, maar dat zou dus ook een soort van voor kramp kunnen zijn voor mijn ongi....
Ik wordt gek ervan!!!

Niet gek, maar ook zeker  niet terecht. Denk ook niet dat je moeder het een probleem zou vinden, denk eerder dat ze opgelucht zal zijn dat het bij haar dochter niet zo lang duurt, want ze weet hoe het is. Maak je daar maar niet druk om, je moeder zal ontzettend blij zijn als ze hoort dat ze oma wordt. Daar wil ze toch ook geen drie jaar meer op wachten??

Kus,

Tammy

Nou toch nog goed volgehouden. Ik ben een keer midden in de nacht opgestaan en heb dit forum gaan lezen. Ik geloof dat mn man me voor gek zou hebben verklaard. Kwam toch zelf op het idee snel terug in bed te kruipen. Maar ja tis ook geen kattepis allemaal dat proberen zwanger te raken. Hard werken, kwestie van goed planningsvermogen, fysieke belasting, mentaal uitputtend. Pfffffff we verdienen het toch echt om snel zwanger te zijn  

O hey Alphie, ik heb ook 13e nod! Zitten we samen op 'de grote dag' te wachten...

Spannend he? Ik kan aan nix anders meer denken...pfff..

he tammygirl!

ja leuk zo'n gezamelijke nod dag..dat geeft wat steun
Ik duim voor ons 2 en natuurlijk ook voor de rest

Terug
Bovenaan