Aahhh...mijn man wil niet meer...

Lieve mamma-anna,

Wat een berichten.. krijg er kippenvel van zo naar vind ik het voor je!
Weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie er goed uitkomen. Hoe kwaad je nu ook bent (en terecht wat een PIEP) zorg er voor dat je blijft praten..
Hoeft niet gelijk kan me namelijk goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent.
Gooi het er maar lekker uit, ook hier. Hoop dat je wat steun ervaart hier..

Dikke knuffel!

Meid, wat erg voor je..
Ik wens je heel erg veel sterkte.
Probeer te blijven praten samen, vooral omdat jullie al drie wondertjes hebben rondlopen.
X

Moeilijke situatie. Hopelijk voor jou draait je man een beetje bij.
Mijn vriend is ook heel bijgelovig en iemand die veel beren op de weg ziet. Hij zou misschien ook wel zeggen dat een miskraam een teken is dat we er niet aan moesten beginnen. Maar ik weet ook dat hij een paar weken/maanden later erop terug zou komen.Het is een kwestie van angst voor het onvoorspelbare. Misschien heeft jou man dat ook...

Jeetje wat heftig zeg.... Jullie moeten het allebei willen maar dit is wel erg heftig en hard voor je. Sterkte meid! En... blijf praten!

meisje toch....weet niet zo goed wat te zeggen hoor!schrok er wel van!Kan er niet over oordelen natuurlijk want ik zit niet in jullie situatie! en ik ken jouw en je man natuurlijk ook niet!
maar vind het wel heel erg voor je dat het zo loopt zeg..ik hoop dat jullie er uitkomen en dat dit niet tussen jullie in zal gaan staan als echtgenoten!
sterkte! en je kunt altijd je hart luchten hier bij ons allemaal!

Liefs

jeetje meid wat een toestand. ja mannen zijn soms vreemde wezens.
ik heb zelf begin feb. een mk gehad. in eerste instantie deed mijn man heel nuchter, zo van 'het gaat alleen mis als het geen gezond vruchtje is en dan is het maar beter dat het zo vroeg al afgestoten wordt. een goede reactie van je lichaam' heel nuchter dus.
maar 2 weken later storte hij zelf even in. ik had het langzaam aan een plaatsje gegeven en moest toen hem overtuigen dat het weer goed kwam.
mannen gaan heel anders met hun emoties om. en reageren daarom soms heel raar in onze ogen. ik heb het gevoel dat jouw man misschien ook wel reageert om jou te beschermen voor meer teleurstelling. maar ja ken hem natuurlijk niet.
zoals andere ook al hebben gezegd vooral erover blijven praten geef vooral aan hoe jij je voelt.
succes ermee

Sorry voor de super late up! Maar erg benieuwd hoe dit verhaal is afgelopen. Ik zit op dit moment in dezelfde situatie. We hebben afgelopen zomer na 23weken zwangerschap ons 4e kindje verloren. Ik wil heel graag opnieuw zwanger worden en mijn wens alsnog vervullen. Maar hij wil geen kindje meer en vind dat ik mijn wens opzij moet zetten en blij zijn met onze andere 3 kids (dat ben ik natuurlijk ook, maar wil er nog meer geluk bij)Het staat nu tussen ons in, ik verwijt hem dat hij me geen kans meer geeft om het verlies goed te maken en mijn toekomst te verpesten.IK wil mijn huwelijk redden maar hoe?

Terug
Bovenaan