aambeien

Hallo

Ik zit met een robleem ik heb sinds kort last van aambeien heb serptizalf gebruikt maar gaat niet over.Weten jullie misschien iets anders wat wel helpt..Groetjes
 
hoi anoniem

en soms helpt er eent ijdje niks; ik heb er een half jaar mee gezeten ;)
maar je 'dieet' aanpassen en vooral NIET persen als je poept (gewoon laten komen, krukje onder je voeten doet wonderen, in hurkhouding poep je gemakkelijker) voorkomt uiteindelijk erger en opnieuw.

succes
 
Ik nam een bekertje mee onder de douche en spoelde een paar keer van boven door mijn bilspleet met ijskoud water. Na 3 dagen was ik er vanaf, maar is misschien voor iedereen anders. Bij mij hielp in ieder geval geen enkele creme en dit is ook nog eens stukken goedkoper.Succes!! Groetjes...
 
hoi
ik had voorheen ook altijd last van aambeien. die sperti zalf hielp bij mij voor geen meter. ik ben echt bij de huisarts gaan vragen voor een recept. (sterker zalfje) dan krijg je een zalfje dat meteen ook verdoofd, en dat is wat je moet hebben!
maar die aambeien gaan volgens mij nooit weg, ik zie er nog wel ns een zitten., alleen de pijn/jeuk gaat weg.
groetjes
 
Ik had het al voor de zwangerschap en heb vooral in het begin erg last gehad.
Heb toen mijn eetpatroon veranderd en dat hielp. Beetje wat anoniem hierboven zegt en daarbij veel 'natte vezels'in de vorm van pap, brinta, havermout (geen 'droge vezels' in de vorm van crackers of beschuit). Ik raakte op een gegeven moment zelfs aan de race! Bleek dat ik teveel sinaasappelsap had gedronken. Of ze echt helemaal vertrekken deze vervelende aambeien, vraag ik me wel af, het blijft wel een gevoelig plekje. Ik heb er nu in ieder geval een stuk minder last van en bijna nooit meer bloedverlies bij de ontlasting (eerst bijna altijd). Ik gebruik soms als het nog een beetje jeukt, theranal zalf, die kun je gewoon bij de drogist kopen.
O ja, ik zit ook als ik moet poepen met m'n voeten op een prullenmandje (lichte hurkzit), zo staat er minder druk op de uitgang ;-)
Tsja, ik zou haast nog 'poepdeskundige' kunnen worden :)

Alle gekheid op een stokje: het is gewoon erg vervelend: dus sterkte!
 
Terug
Bovenaan