Aan Alle Meiden !!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik wil even reageren op mijn eigen topic: paragnost zegt dat ik zwanger ben.
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden, dit was echt niet de bedoeling, mijn bedoeling was eigenlijk gewoon dus om mijn ei even kwijt te raken. Kijk het zit zo als je op een gegeven moment al meer dan 1,5 jaar bezig ben dan weet je het ff niet meer als je dan ook nog s heel raar ongi wordt en alles wijst er eigenlijk op dat je zwanger ben, dan ga je je het toch afvragen , en als je artsen dan niet mee willen werken aan een bloedtest en je hier op het forum al heel vaak gelezen heb dat die testen NIET ALTIJD betrouwbaar zijn, dan ga je het "hogerop"zoeken. (mijn moeder , die ondertussen op een  rotte wijze is overleden ging nl ook altijd naar de paragnost). Dus hoop je daar een beetje steun vandaan te krijgen. Daarnaast hadden mijn vriend en ik gewoon zoiets van leuk ,maar we zien het wel. Nu ongeveer twee -drie weken later zegt zelfs mijn vriend(die altijd nuchterder is als ikj)  dat er allemaal lichamelijke veranderingen zijn (tepelhoven groter, buik anders, borsten groter) Dus  Zo zie je maar, volgende week moet ik weer ongi worden dus we wachten het wel weer af.

Dames nogmaals sorry en dit was echt niet de bedoeling ...

Grz Ber

p.s. nog een kleine noot: genoeg gezegd en genoeg geschreven, laten we genieten van het leven en niet boos op elkaar zijn. of elkaar aankijken omdat diegen een andere mening hanteert.

Hey Jarber,

Je hoeft toch geen sorry te zeggen je wilde alleen een even je "ei" kwijt, maar goed.
Ik hoop dat je snel zwanger bent!!

Groetjes Antje

Vind ik ook Jarber er is al genoeg ellende op deze wereld al moet ik wel zeggen dat jij absoluut geen exuses hoeft te maken. Jij voelt je daar lekker bij en dat moet je gewoon blijven doen. Ik pendel ook gewoon maar alleen niet op deze site. En ik geloof ook in het paranormale al wil het niet zeggen dat het allemaal waarheid is want er zijn genoeg mensen die er misbruik van maken (zoals diegene die voorspellingen doen via sms).

liefs
sharine

hoi jarber,

ik vind dat je je excuses niet hoeft aan te bieden hoor,degenen die zo belachelijk reageren die zijn fout bezig,wees jezelf en trek je eigen er niks van aan,ze zijn zelf zo gefrustreerd,laat iedereen in zijn waarde,en gewoon normaal tegen elkaar doen.

liefs mier

Lieve Ber,
Je hoeft zeker je excuses niet aan te bieden hoor, ik zou eigenlijk ook niet weten waarom!! Ik hoop dat je binnenkort toch zwanger bent en mooi kunt gaan genieten van een wonder in jouw buik! Wel rot trouwens dat je moeder is overleden en zij dit dus niet meer kan meemaken. Al zal ze het van boven af echt allemaal wel zien.
Liefs Tara

Hallo Ber,

Ik vind ook absoluut niet dat je je excuses hoeft aan te bieden hoor. Je wou gewoon je ei kwijt en dat moet ook gewoon kunnen zonder dat er iemand commentaar op heeft. Ik vond het alleen rot voor je dat er meiden zo op hebben gereageerd. Ik vind dat iedereen zich moet kunnen uitten en als iemand het er niet mee eens is dan moeten ze het maar niet lezen. En vooral geen commentaar geven als het kwetsend is.
Gewoon je gevoelens uitten blijven hoor hier! Er zijn genoeg meiden die wel met je meeleven!

Liefs Yvonne

Thnx ...... meiden ....
Ondertussen blijven we maar duimen en klussen he ... hihihihihih

Grz Ber

Jazeker! We blijven duimen en klussen! En hopen dat het een keer raak is!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan