Aan Alle Meiden !!!!!!

he jarber,,

nee, jij hoeft absoluut geen sorry te zeggen,
en eigenlijk is het ook een beetje mijn schuld,want volgens mij was iedereen jouw   topic allang weer vergeten, totdat ik hem weer aanhaalde.
En ik was gewoon benieuwd hoe het met je was, dus vandaar.
Dus sorry hoeft echt niet..
maar goed we gaan gewoon gezellig verder, en hoop voor je dat je heel snel zwanger wordt.
Dat gun ik trouwens iedereen!!!
Dus vanaf nu gewoon weer gezellig kletsen..

x liefs kleintje..

Hoi Jarber

Ook al heb ik zelf een reactie gegeven op je berichtje, ik ben het met de anderen eens dat je niet je excuus hoeft aan te bieden!
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat goed of slecht is, dat kan een ander niet doen!
Wat ik dan wel weer minder vind,  is een reactie hier die duidelijk zegt dat er belachelijk gereageerd is en dat degene die hun mening gaven, inclusief ikzelf dus, fout bezig zijn geweest.  
Of dat we zelfs "gefrustreerd" zouden zijn, wat ik absoluut niet ben!

Iedereen heeft zijn of haar mening en mag die uiten op een openbaar forum.
Het is helemaal niet mijn intentie geweest om het pendelen en het gebeuren rond de paragnost zwart te maken, maar ik vind wel dat je er voorzichtig mee moet zijn, en dat zeg ik alleen uit ervaring.

Verder hoop ik alleen dat je heel snel zwanger zult zijn, want als je al 1,5 jaar wacht, dan word je er ook een keer moedeloos van!
Ik denk alleen wel dat als je al zo lang wacht, je niks hebt aan valse hoop, want dan is de teleurstelling alleen groter!

Ik wil je veel succes wensen, en zal voor je duimen dat het snel raak mag zijn:)

Liefs Sarah

quote: Sarah en Alessia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 21:50:22'));

hoi,

ik heb net effe terug zitten lezen wat je erop had gereageerd,en het is helemaal niet zo dat ik op jou zo had gereageerd,dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je je eigen aangesproken voelt,want je had in mijn ogen ook niet fout gereageerd,of gefrusteerd,dus bij deze wilde ik het even rechtzetten dat het zoiezo niet voor jou was.

groetjes mier

Hoi meiden,
nu dit probleem weer uit de wereld is hoop ik dat het weer net zo gezellig word op dit forum als een paar maanden geleden.
gr lisette

ben ik met je eens hoor,we willen de gezelligheid weer terug!!!!!!!!!!!!!
en niet meer dat gekat opelkaar...........

Terug
Bovenaan