aan alle zwangere mama's

NOu ladies, niet zo bescheiden over die mooie bolletjes van jullie! En als jullie vinden dat het buiken (nog) niet zo heel charmant is, doe dan met een dun truitje of hemdje erover. (denken wij de huidskleur, de straie, de vetkussentje, de uitpuilende navels e.d. er wel bij)
Ben ook erg benieuwd naar de buikjes,
Liefs NElleke

Hahaha Esmé, wat herkenbaar!
Nou, ik zou toch vanavond al een eerste buikfoto maken (ivm website voor nieuwe puk en omdat ie echt al groot is) dus ik plaats hem daarna wel hoor! Geen probleem. Ik vind het wel geinig dat ie al zo groot is. Vorige keer duurde het me veel te lang, dus nu ben ik wel blij...hahahaha

Liefs Annet

Ik zouy wel willen, maar ben nog maar amper aangekomen... Hooguit 2/3 kilo en ik ben morgen 19 weken zwanger! Ik snap er niks van, heb zelfs nog een paar van mijn gewone broeken aan...

De baby schijnt goed te groeien, alleen ik niet, haha!! Je begint het nu wel te zien, maar je ziet nog niet of ik gewoon wat aan ben gekomen of dat ik echt zwanger ben. Ik hoop dat die buik de komende weken echt gaat groeien want ik 'mis' nu toch echt iets!

Zodra ik een mooi buikje heb om te showen zal ik dat doen, hoor!

Overigens heb ik volgende week vrijdag de 20-weken echo... spannend!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en ivv ...?

aan omschrijvingen hebben we toch niks

FOTO'S FOTO'S FOTO'S

Ik moet eerlijk bekennen dat ik (nog) geen foto's van mijn buik heb. Mijn buik is al wel goed te zien bij 19 weken, maar ben er veeeeel minder mee bezig.
Bij Ilse had ik foto's van iedere week en nu... Het lijkt minder belangrijk.
Ik ren nu ook niet winkel in en winkel uit. Bij Ilse had ik al een complete garderobe en uitzet op dit moment.

Maar als ik er heb zal ik het showen.

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan