aan anderen verteld?

Jeetje Joyce, dat is niet prettig. Sterkte meid!!! Hier een virtuele knuffel

Groetjes, Ingiemoppie

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie medeleven. Vrijdag heb ik nog een laatste echo en dan kunnen we weer verder, dat zou wel lekker wezen. De kwaadheid en het echt verdrietig zijn  heb ik al achter de rug, nou wil ik alleen nog goed afsluiten. Gelukkig ben ik altijd snel zwanger en hoop dat dat nu ook weer zo is. Dan kun je aan jezelf bewijzen dat het ook goed kan gaan (als het dan ook goed gaat). Onzeker zullen de eerste maanden zeker zijn, maar ik hoop daarna te kunnen gaan genieten.

Groetjes Joyce

Hoi hoi,

Wat erg voor jullie Joyce! Dat zijn toch de minder leuke kanten van het zwanger worden hè? Je weet dat het kan gebeuren maar je rekent er nooit op.

Bij ons weet niemand dat we bezig zijn. Wil het ook als grote verrassing brengen als het eenmaal zover is. Heb al maanden in mijn hoofd wie we het hoe gaan vertellen. Iedereen zit er bij wijze van spreken al jaren op te wachten (om oma/opa/tante etc. te worden), dus het lijkt me erg leuk om die mensen te verblijden. Maar dan moeten ze nog wel effe geduld hebben, want het lukt nog niet erg (ronde 8).

Groetjes,

Tammy

Hoi hoi,

Bij mij weten een heleboel mensen het wel.
Ik heb er wel een tijdje mee gewacht om het te vertellen.
Maar omdat we de laatste tijd steeds meer opmerkingen krijgen van "wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen" heb ik het maar verteld.
We zijn nl al vanaf maart 2004 gestopt met de pil en nu bezig aan ronde 11.
Ditkomt omdat ik in het begin een hele onregelmatige cyclus had.
Is nu gelukkig  al iets beter.
Nu we het verteld hebben aan de mensen vraagt gelukkig niemand er meer naar.
Want ze weten als het zo ver is horen ze het vanzelf wel.

Nou iedereen succes met zwanger worden.
Paulineke

Hoi Renee,
Wij hebben het aan mijn ouders, zijn ouders en zus vertelt toen we net een paar maanden bezig waren zeg maar....
Maar ik vond het toch wel moeilijk om mijn mond te houden en nou weten een paar vriendinnen, collega's, leidinggevenden, en de buurvrouw het.
Heb zelf een web-log gemaakt omdat het toch een tijdje aan de gang is en dan schrijf ik het daar ook van me af. Daar reageren sommigen dan weer op. Erg lief

Wij hebben het (nog) niemand verteld. Vind het wel een leuke verrassing als het straks lukt. Maar als het langer gaat duren, ga ik misschien mijn mond wel voorbij praten (vind het nu al moeilijk om niks te zeggen, hihihi).

hoi hoi,

onse omgeving weet dat we een kinderwens hebben.
hebben er niet rond uit over gesproken maar ze voelen t.
en je merkt t ook aan bepaalde opmerkingen.

ze weten niet dat we in de mallemolen genaamd ziekenhuis zitten.
dat willen we echt voor ons houden.
maakt t soms wel zwaar omdat de behoefte om er over te praten zeer groot is.

groetjes.

Heey..

Ook bij mij weten vriendinnen het, 3 maar verder wil ik het niet vertellen..
Ook ik wil iedereen verrassen.. Het lukt aardig, nu nog als we zwanger zijn...
Ik kan het wel denk ik, nou me mannetje nog.. Maar dat wil ik zolang mogelijk
stil houden, ook aan me vriendinnen, tenzij ze het vragen.. :)

Succes allemaaal!!! Liefs!!

Terug
Bovenaan