Aan anonieme 2-ling mama!

Hoi A. alias noname,

Nou geweldig nieuws vanochtend, we hebben 4 mooie embryootjes (van de 5) dus ik ben SUPERBLIJ!!!!!

Jouw berichtje geeft echt hoop en ik hoop dat ik jou achterna mag gaan meid!! Morgen hebben we de tp in het umc en dan horen we meteen ook of de 2 overige embryo's voor eskimo doormogen!

Hoe was dat bij jou?
Nu maar hopen dat de innestelling nog lukt, de laatste fase!
Het is naast de blijdschap voor ons ook een hele geruststelling dat we nu weten dat het óók niet aan de bevruchting kan hebben gelegen...
ons vermoeden dat het aan het dunne baarmoederslijm ligt wordt steeds groter!! Dus ik ben braaf aan de progestan en hoop op een dik donzig gespreid bedje, hihi.

We gaan vanmiddag lekker met een big smile naar de sauna om het te vieren!

Hoop gauw ook meer van jou en Mickey te horen en wens je sterkte bij de echo.

liefs van een hele blije Suus

He lieve Suus,

Las net je berichtje al bij msn!! Wat een geweldig nieuws zeg voor jullie. Ben echt heel erg blij, maak er vanmiddag een heerlijke dag van samen, en probeer lekker ontspannen morgen naar het umc te gaan, dat zal wel lukken na een super middag in de sauna.

Tot snellie en we horen het van je ok.

Liefs van een een hele blije Mick ben echt zo blij voor jullie

Hee Suus,

Succes morgen he, het ander forum is weer vol, dus ik typ het even hier.
Hoe laat ga jij?? ik las dat je ook naar het UMC gaat, ik ook morgenvroeg, ik ben om 8 uur in de prikkamer en tussen 8 en 8.30 bij de echokamer op de 5e verdieping.
Wie weet treffen we elkaar nog, en misschien heb ik je ooit wel gezien.

Ik zal aan je denken en hoop dat het geen zeer doet, al lees ik hier en daar dat het inderdaad niet zeer doet.

Veel liefs en toi toi toi,

Patricia

Hoi Suus,

Te gek meid! Toch een hele geruststelling dat die stap alweer gelukt is! Nu ben je weer een stap dichter bij succes en het aantal % dat het gaat lukken, wordt steeds hoger hoor! Ik ga deze 10 dagen heel hard voor je duimen dat ze allebei nestelen! Blijf er vertrouwen in hebben.

Sowieso ben je volgens mij al hartstikke relaxed want jullie zijn lekker naar de sauna geweest vanmiddag dus het kan niet meer stuk haast! Lekker in je vel zitten is zo belangrijk!

Over de overgebleven embryo's...ik wil je niet ontmoedigen maar bij ons is het bij geen van beide de keren gelukt. De 1e keer had ik 11 bevruchte embryo's waarvan er 1 is teruggeplaatst. Ik dacht dat er toch minstens van de 10 wel een stuk of 4 geschikt zouden zijn als eskimo (haha) maar niet 1! Ik was hevig teleurgsteld en heb er wel een traantje om gelaten. De 2e keer had ik 6 uit 8 bevruchte ei-cellen waarvan er 2 zijn teruggeplaatst en wederom geen eskimootjes. Ik heb toen gevraagd aan mijn arts en zij zei dat dat vrijwel nooit gebeurd. Ze moeten er heel zeker van zijn dat ze geschikt zijn en ook weer kans hebben bij het ontdooien want anders kunnen ze niet ingevroren worden. Dus stel je er niet te veel van voor dan kan het alleen maar meevallen. Laat in ieder geval je dag er morgen niet door verzieken.

Nou meis, heel veel succes morgen! Ik zal zeker aan je denken.

Liefs

Heel leuk voor je. Wat betreft de sauna zou ik dat niet te vaak doen. In de eerste periode is oververhitting van je lichaam zoal sauna en zonnebanken niet zo goed, dus pas een beetje op. Verder heb ik zelf meerdere malen een ICSI gehad, daar zijn wel embry ´s van ingevroren en nu ben ik zelfs zwanger van een eskimootje dus het kan echt wel hoor. Succes

Ha lieve meiden,

Mick dank je wel voor je good fibes, alles ging goed vandaag! Helaas geen eskimo's maar daar hadden we ook niet op gerekend. Lekker gepartyd dit weekend?! Ik mail je nog.

Patricia, hoe ging de echo bij jou? En is er al een stappenplannetje richting IUI besproken over hoe nu verder?
Ik was vandaag ook op de 5e verdieping alleen in kamer 38 en pas om 14:10 uur dus helaas! De tp deed totaal geen pijn hoor, is wel een hele maffe gewaarwording! Er zwemmen nu 2 minimensjes to be in mij, weirddddd!

Anoniempje ook jij bedankt voor je good vibes!Alles ging goed, ik hoop ook maar van harte*** dat het lukt!!!
Je had gelijk, we hebben helaas geen eskimootjes...wel jammer nu worden 2 toch goeie overige embryootjes afgevoerd...maarja tis niet anders...
We richten ons nu op deze 2 kanjers die teruggeplaatst zijn...had jij ook Progestan voor je innestellingsslijm?
Ik merkte het gisteren al aan mn borsten en toen zaten de embryootjes nog niet eens in mij :( lekker verradelijk he. Maarja we slaan ons er kranig doorheen! Graag je ervaringen!
Wanneer heb je nu ook weer de echo? Sorry ff vergeten...
jij dan ook veel toitoitoi en hoe voel je je?

Truitje, wat zijn je volgende stappen?
meid jij ook suc6 he!

Allemaal veel liefs van Suus

Terug
Bovenaan