Aan anonieme 2-ling mama!

Hoi Suus!

Ja...het broeden is nu begonnen. Je kan wel zeggen dat ik dat altijd de spannendste meest langdurige tijd van het project vond. Alles viel me altijd mee...totdat je die vervelende wachtweken in gaat.

Ik heb 8 dagen, 3x daags 2 bolletje progestan vaginaal moeten inbrengen en dat is inderdaad om het slijmvlies lekker dik en broeds te maken zodat je kindjes zich lekker kunnen nestelen in dat laagje. Die progestan is inderdaad wel verradelijk want je kunt dezelfde verschijnselen hebben als bij een zwangerschap. Ik had bij mijn i.u.i.'s ook altijd progestan maar nooit zwangerschapsverschijnselen dus het hoeft niet perse zo te zijn.

Verder is het belangrijk dat je nu lekker in je vel zit, je door niets en niemand de stress in laat jagen want da's niet goed voor het hele proces en wat Judith ook zegt...sauna vanaf nu even niet meer doen. De dag voor de tp kon dat helemaal geen kwaad maar als je net zwanger bent wel.

Jammer van de andere 2 embryo's en natuurlijk lukt het wel bij mensen hoor! maar ze vertelden mij in het Erasmus dat het wel moeilijk is en dat het niet echt vaak gebeurt maar je ziet het aan Judith...het kan wel! (gefeliciteerd trouwens Judith...hoe ver ben je al?). Ik had de 1e ivf nl. 10 over en was zo teleurgesteld dat er niet 1 van was ingevroren. Toen heb ik het eens gevraagd hoe dat nou kon.

Hoe ik me voel...nou ik heb altijd gezegd...ik ga niet klagen, al hang ik 9 maanden boven de pot. Ik ben veel te blij dat het gelukt is en neem alles op de koop toe maaaaaaaaaaaarrrr...ik voel me niet echt topfit, haha. Ben bijzonder moe, kortademig en zit na het eten van een boterhammetje of iets anders, uren vol! Alsof ik 3 kerstdiners achter elkaar naar binnen heb gewerkt. Een heel vervelend gevoel kan ik je vertellen maar nogmaals...het is voor het goede doel en bovendien ben ik er al 5 kilo mee afgevallen wat voor mij niet zo dramatisch is, gezien ik toch zo'n 13 kilo overgewicht had, haha

Volgende week dinsdag (de 23ste) krijg ik om 9.30 uur de 2e echo en dan zou ik 10 weken zijn! Ik kan haast niet wachten.

Nou meid, sterkte met het wachten de komende dagen en ik kijk af en toe even over je schouder mee op dit forum.

Liefs

Hai anoniem,

Joh dat je al 5 kilo kwijt bent meid! Straks kom je nog slank uit de hele zwangerschap terug, hihi Zullen er veel jaloers op je zijn!
Dat volle gevoel had ik ook (door de progestan) dus dat kan ik begrijpen en zelfs kortademigheid heb ik er ook van. Nou had ik toch al geen topconditie ;-)
Weet jij wanneer de innestelling precies plaatsvindt, na de tp?
Ik had straksjes met een medium gebeld (hij straalt al een tijdje in op mijn baarmoeder)en hij wist me te vertellen dat hij kon voelen dat 1 emmy al 80% en de andere al 50% aan het innestellen waren! Lijkt me wel wat vroeg na een tp van eergisteren, hihi.

Meid ik wens je heel veel succes de 23e, zal ook voor jou duimen!! Tien weken alweer meid, nog 10 erbij en je kunt de twin al voelen!!!

Ben wel steeds nieuwsgieriger wie je nu toch bent! Kenden wij elkaar al van dit forum??! Alleen ja of nee is voldoende, hihi :)

veel liefs, Suus

He Suus,

Nee hoor we kennen elkaar niet, haha maar ik weet dat hier bekende van mij rondsnuffelen en ik wil hen niet op het spoor brengen van mijn zwangerschap. Ik wacht nog even de 10 weken echo af en dan zet ik mijn echte naam eronder!

Maareuh...da's wel apart, zo'n medium. Is het een bekende. Ik ben van het voorjaar naar de paranormale beurs in Rijswijk geweest en dat vond ik toch allemaal wel apart hoor! En in principe kan het goed wat hij zegt want de innesteling is ca. 3 dagen na tp! Dus ja...ik zou zeggen, hou je er niet te veel aan vast want anders is het zo'n teleurstelling maar helemaal flauwekul is het misschien niet.

Als het goed is, kan ik de twins al over een week of 6 a 7 voelen want bij de 2e (en in dit geval 3e) schijn je het veel eerder te voelen dan bij de 1e. Ik vind het in ieder geval heel spannend voor aankomende dinsdag. Ik ga eerst even genieten van mijn weekend want dat is vandaag begonnen en daarna nog 1 daagje werken en dan is het zover. Ben ook heel benieuwd wanneer ik dan verder weer mag komen want dan ga ik terug naar mijn gyn.

Wanneer mag je trouwens testen?

Nou kga er vandoor...jij ook suc6 nog met de resterende wachtdagen en we houden elkaar op de hoogte!

Liefs!!XX

Terug
Bovenaan