Aan de beurt voor IVF (eerder dan verwacht)

Hallo forumvriendinnetjes,

Na 3 jaar wachten, een miskraam en 6 IUI's zijn we eerder dan verwacht (schiet ineens lekker op in het UMC) aan de beurt voor IVF.
We hebben  vandaag een brief ontvangen dat we op korte termijn behandeld gaan worden.
We moeten op 7 februari voor een instructie voor IVF komen waarna we afhankelijk van mijn cyclus de boel in gaan plannen.
We dachten eerlijk gezegd dat we nog wel even rust zouden hebben. Uiteraard willen we ook graag verder en is dit goed nieuws.
Ik ga het mijn man vanavond eens rustig vertellen want die was ergens wel blij dat we nog niet aan de beurt waren (zit er effe doorheen)  en tja nu loopt het anders.
Maargoed eerst maar dat gesprek en dan het inplannen van de behandeling dus ik verwacht toch dat we nog wel minimaal 1,5 maand hebben voordat ik werkelijk op die tafel lig hoor. Het feest vooraf begint echter al wel. (hormonen, follikels meten enz enz)
We gaan ons nu even beraden of het op dit moment haalbaar is voor ons beiden want als we het doen dan willen we de slagingskans uiteraard zo groot mogelijk maken!

Ik heb in ieder geval weer wat te vertellen op het forum de komende tijd.(tijdens de wachtlijstperiode had ik weinig te melden.)

lfs inge

Hoi Inge,

Jeetje wat spannend allemaal meid. Ik hoop nu dat het snel raak is. (misschien wel 2 voor de prijs van 1 hahaha) Heel veel succes!!!

Groetjes Niekie

Hé Inge,

Wow, dat gaat ineens snel!
Je hebt gelijk dat je wel met je man rustig bekijkt of dit het goede moment is.
Hopelijk klopt je gevoel en gaat IVF het worden voor jullie!

Liefs Astrid

Hallo Inge,

Het is wel heel snel voor ziekenhuisbegrippen.

Zorg dat jullie beide deze behandeling echt willen ( nu bedoel niet jullie kinderwens) maar zorg dat jullie beide met 2 voeten op de grond staan en allerbei lekker in het velletje zitten om het zomaar te zeggen.

het is een pittige ingrijp zowel lichamelijk als geestelijk voor jullie allerbei.

bah wat klinkt dit debri

bedoel ik niet zo maar heel veel succes en ik hoop dat het maar een keer nodig is en dat jullie na 9 maanden jullie baby vast mogen houden.

nanda1977

HI Inge,

Zoals je misschien nog herrinnert zou bij ons de ivf worden afgeblazen ivm tumor  en toen een dag vantevoren kregen we het goede nieuws dat de tumor goedaardig was en mochten we plots met ivf beginnen. Eigenlijk waren wij er ook niet aan toe want we hebben veel moeten verwerken in die weken. Toch zijn we een dag later met ivf begonnen en 3 weken later hadden we een positieve zwangerschapstest!! Dus ook al ben je gestresst oid dan kan de ivf nog steeds slagen!

Heeel veel succes en ik vond het allemaal reuze mee vallen!!

gr
Marielle

Graag gedaan hoor! Ik heb hier zelf ook altijd veel steun gehad!

Gewoon stapje voor stapje doen, niet te ver vooruit denken  en voor je het weet ben je zwanger!

succes
Marielle

hoi Inge

wat fantastisch nieuws ik wens je heel veel succes met de ivf behandelingen. en hoop gauw te mogen lezen dat je zwanger bent. ik zit nu op het moment ga ik ongi. worden of niet ik moet het eigenlijk morgen worden maar heb nog nergens last van dus ik hoop dat ik het niet krijg.

groetjes linda

Terug
Bovenaan