Hoi Inge,
Eventjes om je een hart onder de riem te steken. Het UMC en EMC (Rotterdam) zijn inderdaad een van de beste fertiliteitsziekenhuizen. Heb afgelopen november te horen gekregen, dat wij met de 1ste ICSI behandeling mochten gaan beginnen in december, maar vanwege de verhuizing terug van het IVF Secr. naar het ziekenhuis, was behandeling van ICSI de laatste weken van dec. niet mogelijk. Dus dan maar wachten tot januari. Was wel heel erg relaxed, want heb zo nog lekker feest kunnen vieren met Oud & Nieuw. 1 januari ongesteld geworden, 2 januari begonnen met spuiten, 6 januari 1e echo, waar bleek dat er al 5 redelijk grote eitjes (15/16 mm) waren ontstaan en dat de punctie waarschijnlijk 9 of 10 januari zou zijn. 7 januari 2e echo en definitieve punctiedatum: 9 januari. Met punctie redelijk teleurstellend resultaat, van de 12 eicellen, waren er maar 2 goede bruikbaar. Vervolgens tot 12 januari wachten of de eitjes bevrucht zijn En te horen gekregen, dat ze alletwee bevrucht waren en dat er eentje teruggeplaatst zou worden. En nu mag ik eigenlijk 24 januari testen, maar weet sinds vrijdagnacht dat het raak is. Enorme trek in haringen. dus gisteren test gedaan en helemaal positief. Dus ben in totaal 3 weken bezig met de behandeling en ZWANGER !!!! Ik ken nog iemand die dezelfde behandeling heeft ondergaan in het EMC en die was de eerste keer ook positief en nu inmiddels al een paar maandjes in verwachting.
Ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig mag gaan en dat je ook heel gauw zwanger mag worden. Maar de resultaten zijn goed, dus reden genoeg om de moed niet te laten zakken. Heel veel succes.
Groetjes,
Marianne