pfffff deze vraag is zo herkenbaar!
Rêve wil ook graag lopen, rennen en overal opklimmen. Geen enkel probleem. Maar sinds 30 april heeft ze een zusje, Leyla, en die ligt natuurlijk in de wandelwagen. Ik heb een step-upboard erbij en daar wil ze gelukkig ook wel op staan en zo kunnen we tenminste even lekker naar buiten en naar de eendjes of naar de winkel.
Maar idd bij drukke wegen wil ik dat ze mijn hand vasthoudt of op het step-upboard gaat staan.....nou.... daar is mevrouw het lang niet altijd mee eens!!!! op z'n zachts gezegd. Ik pak haar dan bij haar elleboog/bovenarm (handje kraakt zo, brrr) en sleep haar dan gewoon mee. Dat ziet er net zo onvriendelijk uit als het klinkt en daarbij schreeuwt ze de hele wereld ook nog ns aan elkaar!!!! pfffff om je dood te schamen. Maar ik heb ook geen zin om een uur lief tegen d'r te gaan staan praten, soms moet ze gewoon doen wat ik zeg...toch?!!
Nu zijn we zover dat ze het nog wel probeert, maar het al heel snel weer opgeeft, omdat ze weet dat ik toch volhoud. Ik schaam me dood met zo'n schreeuwend kind, maar zie ook niet hoe ik dit anders op kan/moet lossen. Ze moet toch leren te luisteren.
Ow en heb je dit al meegemaakt.....mensen die dan denken zich ermee te moeten bemoeien?!! grrrrr of liever GRRRRRR
succes ermee
liefs
Esther mama van Rêve en Leyla