aan de redactie Jonge Gezinnen: Arthur Slik

A

Anoniem

Guest
Beste Redactie,

Al enige tijd volg ik de discussie die is ontstaan rond de fotograaf Arthur Slik. Ik vind dat deze man zich ongepast gedraagt naar de vrouwen op dit forum. Bovendien gaat hij op alle discussies in en dat vind ik absoluut niet gepast. Het is een ordinair forumpunt geworden.

Ik zou het op prijs stellen als dit onderwerp van   het forum. Ik vind het intimiderend en genant.

Vriendelijke groet,
Nous

waar staat die discussie dan? ik heb nog niks gelezen terwijl ik hier iedere dag kom, dus ben nu erg nieuwsgierig geworden.

hallo

ik ben het met nous eens alle vrouwen die hier komen die doen hun verhaal over hun zwangerschap en kwaaltjes en we helpen elkaar en proberen elkaar gerust te stellen.ik heb die slik zijn verhalen ook gelezen en vind dat ie maar een andere site moet gaan zoeken om zijn foto’s te promoten enz.

liefs tara 31 wkn 3 dagen

Waar staat dat dan ? ik kan helemaal niks vinden over hem ?

Kijk bijvoorbeeld maar eens bij mei 2007 moeders "fotograaf zoekt modellen"   of zoiets. Het is/wordt inderdaad een wat vreemde manier van discussieren...

Je kan het beste een mailtje naar de redactie van dit forum  sturen.

hij heeft zelfs bij de diverse 2006 fora zijn oproep geplaatst.

Miep

Kijk anders ook even bij Juni 2007 moeders, we worden  hier ook helemaal misselijk van 'm.

Groetjes,
Debby (24w3d)

Terug
Bovenaan