aan de redactie Jonge Gezinnen: Arthur Slik

Ik wil toch nog ff reageren.

Hij wil iemand fotograferen die zwanger is en ja waar vind je nu meer zwangeren als op een forum ? Mocht ik hem zijn of mocht ik een zij zijn die fotografeert dan zou ik eerlijk gezegt ook op een zwangerschapsforum zoeken. Er zijn altijd mensen die reageren. En over die naaktfoto's gesproken. Niet iedereen is daar van gediend maar hij doet ook niet alleen naaktfoto's maken. Ik vind dat iedereen zijn mening mag hebben maar het moet ook gerespecteerd worden vind ik. En nu zal iedereen mij aankijken met een raar gezicht maar mijn mening is ook welkom vind ik.

Groetjes

Ik ben het helemaal met ukkie eens!!

Heb met grote verbazing alle reacties gelezen op de verschillende forums (het zijn er belachelijk veel) en ben van mening dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.
Ik snap niet dat er meiden zijn die zich hier zo over opwinden maar al is dat zo dan is er toch niets makkelijker dan over de topic heen scrollen en op zoek gaan naar iets wat je wel aanspreekt?
Arthur, ik snap niet dat je je zo laat kennen. Je vindt dat je jezelf moet verdedigen maar als je niks fout doet in jouw ogen, dan hoef je je ook niet te verdedigen lijkt me.
Sta hier boven!

Groet,
Lotte

hallo,

kon het toch niet laten om toch een reactie te geven! Helaas zit deze meneer op diverse fora. Dat nog tot daar aan toe! Het feit ligt er gewoon dat hij werkelijk commetaar heeft op iedereen die een mening heeft!

Wanneer je reclame gaat maken op een zwangerschapsforum kun je niet verwachten dat iedereen laaiend enthousiast is. Zeker niet wanneer het je smaak niet is en dit meldt vervolgens vrij direct hier een bericht over terugkrijgt! Zodra je niet van te veel bloot houdt krijg je meteen de indruk van hem dat je preuts bent ofzo! Waar bemoeit hij zich mee?? Ik vind het een zeer vervelend persoon en wat mij betreft mag hij ook niet meer op dit forum te komen!

Het lijkt op deze manier wel dat deze man niet zo veel te doen heeft. Laat hem zijn tijd nuttig besteden dan iedere keer op een forum te reageren waar hij helemaal verder niets mee te maken heeft!

Sandra

Meiden ik denk dat het beter is dat wij er gewoon niet op ingaan,op zijn verhalen.
En het er gewoon bij laten,dan zou die ook wel snel uitgekeken zijn hier.
Maargoed laten we ons dus niet druk maken want dat doen er hier wel erg veel geloof ik.

Gr Bernice(13w/2d) zwanger:)

Hoi Sandra,

ik ben het roerend met je eens. Ik heb het idee dat deze man de doelstelling van het forum volkomen voorbij gaat. Dit is toch geen modellenbureau? Ik heb sinds eergisteravond geen reacties meer van hem gezien en hoop dat hij ophoud met zijn commentaar. Ik heb al een klacht ingediend bij de forumredactie. Eens kijken wat ermee gebeurt. Als hij een zwangere vrouw wordt is hij weer welkom.

veel liefs...

Die man zet toch ook geen berichtje voor mensen die het juist NIET willen. Hij vraagt of er juist mensen zijn die dit WEL willen. Als iemand aan jullie vraagt reageer als je het wil dan ga je toch ook niet reageren omdat je iets juist NIET wil. Teminste dat is mijn mening hoor. Maar laat iedereen gewoon in zijn waarden en reageer en dan gewoon niet op.

ik ben het met ukkie eens. waarom reageren jullie erop? als jullie het niet willen reageer dan niet. in het augustus forum vroeg hij het ook. niemand reageert erop. ik heb gekeken op zijn site  en vond het ook niks maar dan ga ik toch niet gelijk boos worden. waar moet ie anders zijn modellen vandaan halen? bij welk modellenbureau hebben ze zwangere modellen?

laatst was hier een vrouw van de yes, en die is niet afgesnauwd door jullie? zij zocht ook smaakvol naakt voor de naaktreportage in yes.

het is alleen wel heel stom van hem dat ie reageert op jullie reacties. ik vind het allemaal erg overdreven.

ik wil ook niemand boos maken ofzo maar mag net als jullie wel mijn mening geven.

groetjes diana

Misschien wel leuk om te lezen.....een berichtje van Patricia (P_R) bij zowel het februari als het maart 2007 forum....

Een reactie van iemand die daadwerkelijk ervaring heeft met Arthur!!

Groetjes.

Terug
Bovenaan