Aan die anoniem die Loentje, Yvonnie en anderen moet hebben

Ik snap echt niet waarom jij zo moeilijk doet. Kom je hier nou om iets op te steken of niet?? Ik snap niet dat er mensen zijn die hier vragen stellen die ze eigenlijk het beste aan de verloskundige zouden kunnen stellen, in de hoop dat iemand het weet, en dan gaan lopen zeiken als iemand er daadwerkelijk antwoord op kan geven, dan klinkt het jou ineens 'te universitair'. Wees blij dat iemand de moeite neemt om zich erin te verdiepen. Wat doe je hier anders, als je geen serieuze antwoorden wilt? Ik snap het echt niet. Ben ik nou gek?
Loentje, trek je er niets van aan alsjeblieft, ik vind het prettig om het idee te hebben dat ik van iemand wel dingen kan aannemen. En Yvonnie en anderen die worden lastiggevallen, ik snap al helemaal niet wat jullie verkeerd doen. Ik stoor me er in elk geval totaal niet aan en volgens mij stoort bijna niemand zich aan jullie, dus laat alsjeblieft lullen die anoniemen.
 
Je opent in enkelvoud, je iendigt in meervoud. Houd er inderdaad maar rekening mee dat het om honderden anoniemen gaat hoor, die lullig schrijven. Mensen die nog altijd leven in de veronderstelling dat het om 1 anoniem gaat leven in een droomwereld!
 
Nou ik moet wel zeggen: Loentje denkt wel dat ze óveral een antwoord op heeft! En iemand die nog gewoon bezig is met een studie biologie, wat volgens min iets heel anders is dan een studie gynaecologie, moet zich niet zo gedragen dat ze wel even een verloskundigen praktijk in d'r uppie kan beginnen. Dat is mijn mening en als iemand daar niet tegen kan...vette pech! Trouwens Loentje, een meisje Tinus noemen???? Ik zou wel even drie keer nadenken voordat ik mijn dochter de hele leven met een 'naams-trauma' opzadel!
Anneke
 
Vind het helemaal geen goed bericht. Dit is nou precies wat al die anoniemen graag willen: Aandacht! En dat krijgen ze als iedereen er iedere keer over begint! En als mensen in de ogen van een aantal iritant reageren, dan kunnen ze van die anderen de wind van voren krijgen. Als ze daar niet tegen kunnen, moeten ze niet op een algemeen forum gaan zitten, maar gaan mailen met elkaar!
 
De figuren die zo reageren op de anoniemen zijn even zielig of zelfs nog erger.Stel je niet aan meiden en sta er boven.Jullie willen een kind op gaan voeden?,spijtig voor zo'n kind,als een a.s moeder zich alles zo aantrekt.
 
Terug
Bovenaan