Aan die anoniem die Loentje, Yvonnie en anderen moet hebben

Wat is dit hier,moeten jullie moeder worden en `n kind opvoeden???
Hoe is dat: kind krijgt kind!!!???
Die anoniemen moeten ook eens zo flink zijn om eens volwassen te zijn of op z`n minst volwassen over te komen, dit soort pesterijen komen normaal voor bij kinderen van ongeveer 10 jaar!!!
Nou anonieme kinders wanneer zullen we eens met de poppen gaan spelen,kunnen jullie vast oefenen!!
 
Ik vind het heel eerlijk gezegd ook niet nodig dat er weer zo'n ophef over gemaakt wordt, het werkt inderdaad toch maar averechts, al die aandacht. Laat die anoniem of anoniemen zich lekker ergeren. Over een maand of wat hebben ze geen keus, dan zullen ze toch eens volwassen moeten worden.
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat ik word afgestraft omdat ik mensen probeer te helpen die om hulp vragen. Neem me niet kwalijk dat ik me een beetje heb ingelezen over mijn zwangerschap en dat er weleens iets blijft hangen dat van pas komt wanneer anderen met vragen zitten. Dat heeft niks met mijn studie te maken. En als je een beetje oplet zie je dat ik nog nooit heb beweerd dat ik alles weet, ik zeg er meestal bij dat ik het ook maar ergens heb gelezen of van mijn verloskundige heb gehoord, tenzij ik dat toevallig een keer vergeet te vermelden.
Maar goed, zullen we er nou eens over ophouden?
 
Terug
Bovenaan