aan eenzaam

A

Anoniem

Guest
hoi,
tja hoe lang het duurde dat ligt eraan hoe je het bekijkt eigenlijk.
ik heb al 2 kinderen,bij de eerste was het gelijk raak en bij de tweede duurde het langer en had ik ook 2 vroege miskramen.daarna duurde het zeker 8 mnd voor het weer raak was.
en nu wou ikal heel lang een derde alleen mijn man was niet voor,maar ik wilde ook geen pil slikken dus deden we het op goed geluk pas na ongeveer een jaar was mijn man ook in voor een derde en nu hebben we de laatste 3 mnd onder "leiding"van de cyclusbanner an babybrabbel intensief geklust, waar ik wel bij moet zeggen dat wij in de groene periode het iedere dag deden en de rest van de tijd tot aan de nod om de dag.
tja er word gezegt dat iedere dag niet goed is voor het zaadkwaliteit maar mijn gevoel zei dat ik geen dag in de groene periode mocht overslaan.
tja en gisteren te vroeg getest met clear blue en een ienieminie streepje dus heel onzeker en toen kreeg ik op dit forum de gouden tip om de digitale van clear blue te kopen en jawel het was hartstikke zwanger!
maar mijn nod is pas maandag 27 jun.
nou ik hoop dat ik hiermee je een beetje geholpen hebt en wens je veel succes verder met het klussen
groetjes romy

Hoi moosje,

Dus je kan toch in je groene dagen ieder dag gemeenschap hebben?
Ik ben nu al een maand met de pil gestopt na 5 jaar de pil te hebben geslikt.
En we gaan pas in augsutus beginnen. Dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor me eerste kindje. Deed jij na de gemeenschap ook een kussen onder je kont?
Maar mijn probleem is ook dat ik heel graag een kindje wil dus ik denk ook heel de tijd van als ik een kind zou hebben dan zou ik dit of dat doen, maar ze hebben me gezegd dat dat niet goed is. Ze zeiden dat ik me er niet veel mee bezig moet houden anders duurt het alleen maar langer om zwanger te worden.

Groetjes,
Maria

quote: Eenzaam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2005 14:52:22'));

Hoi moosje,

Dus je kan toch in je groene dagen ieder dag gemeenschap hebben?
Ik ben nu al een maand met de pil gestopt na 5 jaar de pil te hebben geslikt.
En we gaan pas in augsutus beginnen. Dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor me eerste kindje. Deed jij na de gemeenschap ook een kussen onder je kont?
Maar mijn probleem is ook dat ik heel graag een kindje wil dus ik denk ook heel de tijd van als ik een kind zou hebben dan zou ik dit of dat doen, maar ze hebben me gezegd dat dat niet goed is. Ze zeiden dat ik me er niet veel mee bezig moet houden anders duurt het alleen maar langer om zwanger te worden.

Groetjes,
Maria

hoi eenzaam,
nee ik deed geen kussen maar deed wel even een minuut ofzo mijn benen omhoog en ja ik heb dus in de groene dagen iedere dag geklust omdat ik zelf zoiets had van straks ben ik te laat en zodra het groen voorbij was om de dag.
als je nu al bent gestopt met de pil dan kan je nu toch ook al zwanger worden?of gebruik je een regenjasje?
bij mijn eerste ben ik gestopt en was gelijk zwanger en dat hoor je heel vaak hoor dus........
maar ik dacht toen ook dat het een jaar zou duren dus was er niet mee bezig.
groetjes romy

Ja inderdaad we doen het met een regenjasje. Ik wacht eerst even dat de pil een beetje is uitgewerkt en me er goed op gaan voor bereiden

Groetjes,
Maria

Hallo Eenzaam,

Sorry dat ik me ermee bemoei, maar ik heb in de geneesmiddelenrichting gestudeerd en je hoort het heel vaak van de pil moet uitwerken, maar dit is helemaal niet waar.
Hoelang je de pil ook geslikt heb, zodra je ermee stopt kunt in in principe zwanger worden.

Groetjes

Hoi Toto,

Dus al ik er nu aan begin dun zou ik al zwanger kunnen worden.
Ik hoop dat het dan maar snel gaat lukken.
Hoe lang ben jij al bezig?

Groetjes,
MAria

Hoi Eenzaam,

Je kunt zeker direct zwanger worden, of het ook daadwerkelijk gebeurd daar hebben zelf helaas niet over te "beslissen"
Ik zit zelf in ronde 1 nog heel pril allemaal, had zondag aan een nieuwe pilstrip moeten beginnen maar heb die ingeruild voor foliumzuur.

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan