Aan het sporten in de buik?????

Hahahaha, hebben jullie dat ook? Dat Ukkie heerlijk aan het sporten is in de buik? Dat je werkelijk waar een voetje, of hakje naar buiten ziet komen?
Ik heb de grootste lol al met mijn kindje.
Hij reageerd zo goed op de aanrakingen, hihihi.
Gisteravond legde mijn vriend zijn vingers op de plek waar het hakje naar buiten kwam, en door de koude vinger kwam nu ineens het hele voetje. Hard joh, hahaha

oh zo strak is mijn buik niet hihih maar ik voel haar heel goed
en als het mij lukt om op mijn rechterzij te liggen (precies tussen rib en baby kan ik op een richeltje liggen) dan gaat zij ook lekker aan de rechterkant liggen op de matras en slapen we zo in.
Ze is wel wat rustiger geworden gelukkig en niet meer bij mijn longen en maag bezig.

maar die kleintjes kunnen er wat van hoor, en maar stuiteren door die buik

Mara is nu 1,5 en doet nog steeds hetzelfde in het zwembad hihihi geweldig om te zien.

Ik heb ook nog niet echt iets zien uitsteken, maar er zit ook wel wat vet op mn buik waardoor dat denk ik minder is. af en toe voel ik wel iets puntigs steken. Voetje ofzo.. ik kan alleen niet altijd plaatsen wat ik nu precies voel. ze schijnt met haar rug aan de rechterkant te liggen maar precies op die plek voel ik af en toe keihard gepor. Misschien een elleboog die naar achter wordt gestoken ofzo. dan ineens weer een steek aan de linkerkant, waarvan ik dan maar aanneem dat het een voet is.
reageren doet ze bij mij wel heel sterk, maar bij mn man wat minder. Die baalt er van, hij moet soms een hele tijd zitten wachten totdat er wat gebeurd. En dat geduld heeft ie niet altijd haha.
Mijn schoonmoeder zit ook maar aan mijn buik te voelen, daar moet ik geregeld wat van zeggen. ja maar ik wil mn kleinkind voelen.. steevaste antwoord: ze reageert al niet bij papa, laat staan bij oma en wil je nu mn buik weer loslaten, dank je ... en meestal krijgt ze nog een trap na van madame als ze los laat hahaha. Zo moeder zo dochter :D

ja ik ken het ook.
Ik vind het ook zo grappig en mijn partner ook.
het sportuurtje is bij mijn ukki altijd ´s avonds.
als we lekker aan het bankhangen zijn.
Het gaat tekeer dan.

ben benieuwd wat dat straks zegt als het eruit is.
Zijn ritme is nu ´smorgens rustig en smiddags en ´s avonds druk.

Maar geniet er enorm van

Ik herken het ook. Ik kan de kleine regelmatig onder de voeten kietelen. Erg leuk want dan trekt ie de voetjes terug en komen heel snel weer naar terug. Vooral savonds is ie erg druk.

Hier gebeurt het ook. Genieten is dat!! Net even gedouched en ook onder de douche is de kleien nu volop in beweging hihi. Zo grappig!!! Bij mij liggen de billetjes rechta en de voetjes en handjes links. Daar zie ik regelmatig ineens wat uitsteken haha. Aan de rechterkant staat het soms ineens helemaal strak en staat de buik naar 1 kant haha. Even de komt ertegenin hihi.

Ik geniet er echt van ja! Mijn dochter was veel te druk om van te genieten, toen was ik blij dat ze eruit was. Nu ga ik de buik misschien wel een beetje missen...

Geniet ervan dames, nog een paar weekjes!!!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan