Aan het sporten in de buik?????

Dit kindje was in het begin erg rustig....maar tegenwoordig heerlijk druk vooral savonds,mn buik gaat maar heen en weer en voel voetjes en handjes gelijk heen en weer gaan in mn buik.erg leuk!mn man vind erg bizar dat ie van de week ook zomaar een voetje kon voelen...hij geloofde niet dat dat kon
en lijkt hem zo eng om dat zo in je te voelen...maar ik vind alleen maar fantastisch en gaat ook zeker missen...alleen snachts dan niet

liefs jootje

Heerlijk he. Al doet het soms echt wel zeer als die kleine man zn voet of hoofd of kont naar buiten drukt. Vooral als ie echt met zn voeten aan de zijkant van mn buik en tegen mn ribben schopt. Maar ondanks de pijn is het vooral zo geweldig mooi :)

ja hier ook.. en zeker als ik in me blote buik zit.. maar zie dat dat echt alleen onder me maag..
gister had ik er echt last van of ze nou met dr kont tegen me maag zat te duwen was in in ieder geval niet echt lekker..maar ja we moeten er wat voor overhebben word nu ook echt nieuwsgierig hoe ze er uit ziet enzo

Leuk he meiden? We zijn nu al aan het genieten, van de capriolen die ons kleintje uithaalt....
Bij mij ligt ie ook met de billen rechtsboven en de voetjes en handjes liggen links te stampen en te kietelen.... 's Ochtends als mijn vriend net de deur uit is voor zijn werk en 's Avonds vlak voor het slapen gaan.... Overdag als ik achter mijn bureau zit, want dan geeft ie aan, dat ik meer rechtop moet gaan zitten, zodat hij de ruimte heeft, hahahaha.
Heel gezellig.
Geniet er nog lekker van dames, voor we het weten is het al voorbij....

Hier ook duidelijke signalen van de kleine uit de buik hoor! De kleine reageert goed op mij en ook op vaders. Laatst een fotoshoot laten doen, de kleine werd hartstikke onrustig van al dat geflits. Getrappel aan alle kanten haha. Het wordt in ieder geval een nieuwsgierig aagje. Elke keer als er visite komt of er onbekenden in de buurt zijn, dan begint het getrappel weer. Ook op de stem van vaders reageert de kleine, dan krijgt ie van de baby ineens een trap of elleboog tegen z'n oor of wang haha. Echt geweldig om nu al een band op te bouwen!

Terug
Bovenaan