Aan het werk

ik moet 7 maart weer aan de bak.
ik kom er elke week dus ben er niet echt helemaal weg geweest. ik werk op de creche waar mijn kids ook heen gaan namelijk. heb er op zich wel zin in, maar vind het zoals het nu is ook wel heel gezellig.
maar dat gevoel zullen jullie ook we hebben denk ik hihi.

Ik ga 28 maart weer aan de slag en eerlijk gezegd heb ik er wel zin in! Weer wat meer onder de mensen en mijn eigen ding doen. Ik zie alleen erg op tegen het ochtendritueel met 2 kinderen. Wij moeten om half 8 de deur uit, dus dat wordt vroeg opstaan!

En jij dan CAAT, wanneer begin jij weer?

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad en vond het heerlijk. Leuk om weer met mijn klas bezig te zijn. Maar nu weer lekker met mijn meiden knuffelen.

Hoi,

Ik begin 9 maart weer. Ik werk aan huis als gastouder in onze garage die is omgebouwd. Nu heb ik een vervangster en die zal ik wel gaan missen is wel gezellig. ik heb ook weer zin om te gaan werken.
Groetjes

Ik begin 2 maart weer. Maar ik heb er nog niet heel erg veel zin in. Ik heb wel weer zin om mijn collega's regelmatig te zien, maar om nu weer aan het werk te gaan trekt me nog niet zo. Vandaag is Sylvan voor het eerst naar de creche geweest. En ik vond het heel erg mee vallen voor me zelf. Ik vond het eigenlijk wel even lekker, mijn eigen dingetjes te doen zonder baby. Maar ik zie het meeste tegen op dat mijn oudste zoon straks naar de voor schoolse opvang moet. Aangezien dit op een andere lokatie is dan de naschoolse opvang, moet hij best wel veel reizen. En daar zie ik als een berg tegen op. Was de buitenschoolse opvang nou maar eens goed geregeld in Nederland. Ik heb zelfs er nog aan gedacht om mijn baan op te zeggen. Maar ik denk dat ik dan uiteindleijk geen leuke moeder wordt, aangezien ik wel graag iets voor mezelf wil hebben.
Nou ja, ik hoop dat het uiteindleijk allemaal mee gaat vallen.

ik begin 7 maart weer met een 6 uurs dienst,
ik heb er wel weer zin in om te gaan werken, want als het een beetje slecht weer is kun je er niet zo makkelijk uit met 2 kleine kinderen en geen auto.

ik ben trouwens regelmatig op het werk geweest en ben nog aardig op de hoogte.

sterkte allemaal met jullie eerste werkdag

Terug
Bovenaan