Aan het werk

Ik mag 7 maart weer aan de slag, begint gelijk goed want 8 maart moet ik een cursus gaan geven die veel voorbereiding vergt dus vollebak aan de slag!
Heb er wel weer zin in, ik ben geen huismoeder, ik hoor graag het gekraak van mn hersenen en ben liever wat meer onder de mensen. Dus ben maar alvast wat aan het studeren en inlezen.
Nu moet ik Hanna alleen nog voorbereiden door haar aan de fles zien te krijgen, ze vind de borst nog te lekker. Maar ik ga ervanuit dat het uiteindelijk vanzelf gaat als ze honger heeft. En nog even met de juffen op de créche praten over het hoe en wat...ze mag 1 maart voor het eerst.

Nou ik mag a.s. woensdag weer voor het eerst.
En (werk op bso) we gaan gelijk met de kids naar Snowworld, dus ik val met mijn neus in de boter.
Op die dag gaan de kids naar oma, op donderdag naar kdv. Maar voor die dag heb ik tot mei ouderschapsverlof, dus Pepijn kan nog lekker ff bij mama blijven.
Zijn zus gaat wel, want die heeft onwijs veel moeite mee als ze een keer niet geweest is. Die blijft dus wel gaan en zo hebben Pepijn en ik ook ons momentje samen.
Alhoewel.... de laatste donderdagen ben ik druk met taarten bakken en versieren voor klanten en vrienden hihihi.
Ik heb wel zin om weer ff iets voor mezelf te doen, maar geen zin in het werk. Komt wel denk ik als ik er ben. Dit ligt overigens niet aan de kids maar aan de werkgever....

Liefs

Ik zou 8 maart weer beginnen maar geestelijk ben ik hier nog helemaal niet aan toe Dus vorige week heb ik dit ook gezegt op het werk en hier een heel gesprek over gehad Donderdag heb ik een afspraak bij de huisarts want volgens mij door meer sympthonen ben ik bang dat ik in een lichte depressie zit En ik wil het niet zover laten komen dat ik aan de anti deprevisa ofzo moet Dus hoop vdat gewoon nog een tijdje rust me beter zal doen

Terug
Bovenaan