Aan iedereen die fv gaat geven.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Welk merk fv gaan jullie geven?Ik twijvel nog tussen similac en friso.Ik vind de keuze heel moeilijk ook omdat er nogal prijsverschillen zijn.en de kwaliteit moet van allemaal goed zijn maar ja.

hoi mama

ik heb frisia gehad en die was heel fijn.geen klachten
succes ermee

gr sandra

Hallo,

Ik heb bij mijn eerste flesvoeding gegeven en ga dit bij de tweede weer doen. Ik heb de eerste keer voor Friso gekozen en ga dat nu weer doen. Het voordeel van Friso boven Similac is dat ze ook voeding voor hongeringe babies, tegen krampjes, hypoalleergeen etc. hebben. Als je dat nodig hebt, hoef je dan niet van merk over te stappen (is niet altijd makkelijk). Volgens mij heeft Similac dit niet allemaal. Nutrilon wel, maar ja, die is ook weer een stuk duurder.

Ik heb altijd Advent flessen gebruikt en dat is mij heel goed bevallen. Ze zien er niet zo fancy uit, maar zijn heel praktisch en ontluchten automatisch. Helpt ook tegen darmkrampjes

Groetjes Loekie

waarom geen nutrilon
ik heb 3 kids nooit ziek geen darmkrampen geweldig spul

succes met de keuze

Hoi hoi

Ook ik heb mijn dochter nadat ik met de bv gestopt was, Nutrilon gegeven.
Ook mijn dochter is nooit ziek en heeft nooit last van krampjes gehad ( alleen tijdens de bv dan)
Het is idd wel iets duurder, maar het is me goed bevallen.
Ik ben nu zwanger van de 2e, en wil straks als ik fv ga geven ook weer Nutrilon gaan gebruiken.

Succes met je keuze!

Liefs Sarah

hoi

ik heb eerst nutrilon gegeven maar die wilde ze niet meer op een gegeven moment en ben toen over gestapt naar friso en die vond ik heel fijn en goedkoper ook nog.simulac heb ik geen ervaring mee.gr wendy

Hoi,

Ik had bij onze eerste ook Nutrilon.
En idd ook nooit ziek geweest of krampjes gehad o.i.d.
Dus ga bij de 2de ook weer Nutrilon geven.

Groetjes

Terug
Bovenaan