Aan iedereen die fv gaat geven.

Friso is goedkoper dan nutrilon, maar volgens mij komt het op hetzelfde neer. Alleen de verpakking van nutrilon is wat mooier en handiger.
Zelf geef ik friso comfort ivm, met moeilijke stoelgang. Kreeg van het cb het advies om nutilon omneo te gebruiken, maar die wilde ze echt niet. Met de friso comfort gaat het prima.
De eerste heeft altijd nutrilon gehad en ook daar nooit geen problemen.
Sil

Hoi hoi,

Jaimey kreeg in het ziekenhuis friso en dat vond ie vies en spuugde veel.
Thuis hebben wij nutriolon gegeven en daar was hij tevreden mee.
Nutriolon schijnt wat zoeter te zijn dan friso.

Maar goed, kwa kwaliteit maakt het volgens mij allemaal niet uit... ligt eraan hoe je kindje erop reageert.

Ben benieuwd wat je kiest.

gr kaat

ik gebruik nog steeds nutrilon alleen nu de opvolg versie
en het bevalt me prima
nu ben ik zwanger van nr 4 en als de borst voeding weer niet lukt ga ik weer nutrilon gebruiken
overigens de oudste twee walgde van friso en ik heb zoiets van de prijs daar moet je je niet druk om maken je wilt toch alleen het beste voor je kindje
als je zelf biefstuk of iets duur wilt een haal je dat toch ook?
gr eus

Hoi,

mijn oudste heeft vanaf het moment dat ik op flesvoeding was overgestapt Nutrilon gehad. Mijn tweede kreeg de nutrilon niet weg en heeft na de borstvoedingsperiode Frisolac extra gehad. Ik zou van te voren niet te veel inslaan, want het ene kind vind andere melk lekkerder dan de ander. Tegenwoordig is er ook flesvoeding van Kruidvat. Die is ook goed, want anders mag het niet in Nederland verkocht worden. Succes met je keuze.

Groetjes van Marloes

o ja, volgens mij kan je bij de drogist kleine probeerverpakkingen kopen. Anders kan je de diverse fabrikanten bellen of mailen en vragen naar een probeerverpakking. Het is ook zonde als je voor tien euro aan melkpoeder in de kliko moet gooien omdat het niet wordt gewaardeerd.

Mijn dochter krijgt nog steeds nutrilon en mijn 2e dochter gaat straks ook nutrilon krijgen (na de bv). Geen klachten over!

gr
Marielle

Mijn zoontje kreeg ontzettende krampjes van Nutrilon en harde ontlasting. We zijn toen overgestapt op NAN (dat is van Nesle) en dat gaat prima. Ik verblijf de eerste week altijd in een kraamhotel, dus begin gewoon met de melk die ze daar hebben. Alleen als die niet goed bevalt, stap ik over.
Volgens mij kun je het beste met de goedkoopste beginnen, want qua kwaliteit zijn ze allemaal even goed. De ene melk werkt bij de ene baby gewoon beter als de andere, maar dat weet je van tevoren nooit. Mijn eerste kreeg frisolac, de tweede Nutrilon en de derde dus Nan.
Ivy

Hoi,

Ik heb bij mijn dochter altijd Nutrilon gegeven. Nooit klachten over gehad! Ze dronk altijd goed, spuugde nooit voeding terug, en de ontlasting was perfect. Bij een 2e zou ik meteen weer Nutrilon geven.

En wat bij Nutrilon makkelijk is: ze hebben kleine kant-en-klaar pakjes. Handig voor als je een dagje weg gaat. Je hoeft de inhoud maar in de fles te doen en op te warmen, klaar!

groetjes Sanneke

Terug
Bovenaan