!! aan jonge gezinnen!!

beste redactie van jonge gezinnen,
een tijdje terug hebben jullie yvonne z (van VBN) van het forum verwijderd omdat zij adviezen gaf en links naar andere sites had, die niet overeenstemden met die van jullie. Ieder zijn/ haar mening zou ik zeggen, maar goed.
Wat vinden jullie dan van de reacties en topics die mw. Tine Oudsthoorn plaatst onder de naam midwifery business plaatst?
Ik stoor me daar persoonlijk enorm aan en met mij volgens mij meerdere dames. Ik kan mij niet voorstellen dat jullie als organisatie achter haar tips en adviezen staan, die soms echt denigrerend en kleinerend zijn voor de as moeders/ pasbevallenen.
Kunt u daar ook eens naar kijken dan?!!
Dank u, mira

Hey,

Ben het eigenlijk wel een beetje eens met jou hoor...
Wil me er nu totaal niet mee moeien maar wou mss toch even ook graag meningen horen van andere dames...
Vind ook dat ze soms wel uitspraken doet...
Maar bij mij gaat het er gwn om...iedereen gelijk voor de wet toch?
Liefs orchideke

hoi,
dank je voor je steun! Je hebt ook gelijk als je zegt iedereen voor de wet gelijk. Toch vind ik bij dit forum dat je als (as) moeders onderling praat over wat er speelt en waar je mee zit. Dan kan het prettig zijn als er nu en dan tips en adviezen komen van deskundigen. Alleen de manier waarop dit door Tine gedaan wordt, vind ik nogal agressief, ongevraagd, opdringerig etc. Heb tijden gedacht, dan lees je het niet, maar vond laatste topic dé druppel. Vandaar deze topic.
Liefs mira

Geachte dames,

Mijn intentie is duidelijk en meerde malen expliciet aangegeven.
Ik werk non profit en er zijn geen andere belangen. Ja, de uwe, ik gun u een mooie spontane bevalling.

Ik zoek zoals al eerder aangegeven naar behoeften en ideeën, handvatten om normaal te bevallen beter te bevorderen in NL. Het gaat vaak mis met bevallen in Nederland.

90% van de vrouwen 'kan het ' en op 'eigen' kracht. Dat het niet altijd lukt ligt niet aan U DAMES, maar aan de omstandigheden. Onderzoek wijst dat uit.
Uw participatie en inbreng zijn van groot belang voor uw succes. Maar blijkbaar voelt dat nu nog te assertief.

Ik kan u nu niet inspireren om actief te worden. Het is jammer dat ik u niet bereik.

Aju, u heeft mij ruim voldoende geholpen om een nieuw project/onderzoek op te zetten.
Heel veel dank voor UW input.

Ik wens u oprecht een voorspoedige bevalling .... Happy Birth.

Met de meeste hoogachting,

Mevrouw Tine Oudshoorn, verloskundige en consultant.

Tine....

Mss is het idd niet slecht bedoeld maar als je nu eens iets zou schrijven waar ten eerste iemand iets van verstond....
Begrijp voor de helft niet wat je bedoeld ook niet...
En het gaat er bij mij ook om wat je juist weer zegt...
Het gaat ook vaak mis in nederland...
Wrm moet je dat er perse weer bijzetten,dat weten wij ook hoor,ook hier in belgie is het soms zo maar ik vind niet dat je hierover zoiets moet zetten..
Zijn genoeg meisjes hier die dit meemaken en hun kindje verliezen en ze krijgen hier voor zover we kunnen steun van ons...
Ze worden niet met hun neus op de feiten geduwd zoals jij doet...
En vind echt ook niet dat je hier al die dingen komt zeggen over bevallen dit en dat als je het zelf niet hebt meegemaakt...
Ben nu zelf ook maar van men eerste kindje zwanger en vind dat je er niet kan over meespreken als je het zelf niet hebt meegemaakt zoals vele dingen...
Ik ben niet kwaad of zo maar zie in het vervolg mss wat je zegt want kan kwetsend overkomen...
Groetjes orchideke

Nogmaals, je intentie is helemaal niet duidelijk. Ik begrijp niet veel van wat je schrijft. Je zinsbouw is op zijn minst eigenaardig te noemen. lk wil  je daarmee niet beledigen  maar duidelijk maken dat ik je dus niet begrijp.
Daarnaast vraag ik me af hoe deskundig je bent. Heb je de betreffende diplomas eigenlijk wel?

Terug
Bovenaan