Aan knorrie 1973

Hoi Yvette,

Dank voor je reactie, dat had ik even nodig! Ik hoop dat ik in je voetsporen kan volgen.... Ik kom zelf trouwens ook uit 1973, eerste kindje. Jij toch ook?

Groetjes
VB

Hoi VB!

Ja, ik kom ook uit 1973, en inderdaad 1e kindje.... leuk zeg, en heel erg spannend!!
Ik denk aan je en duim echt dat het bij jou nu ook helemaal goed mag gaan!!!
Woensdag de 28e mag ik weer naar de gyneacoloog.... geen echo deze keer, maar wel hartje horen enzo.... Ik vind het weer zo vreselijk spannend....
Ik ben heel benieuwd hoe het nu allemaal bij jou gaat lopen, hou je me wel op de hoogte??
Want zoals ik al zei: ik kan me echt helemaal voorstellen hoe je je voelt....
Ik heb nog steeds telkens van die momenten hoor, dat ik het echt niet geloof dat het dit keer goed zou kunnen gaan....
Waar kom je vandaan?? Ik woon in Purmerend.
Nou, heel veel succes met wat allemaal komen gaat en probeer te genieten  van deze geweldige periode!!!!
Groetjes Yvette

Hahaha, dat mag je wel zeggen, echt waar..?
En het was mij juist al opgevallen dat er helemaal niemand ( dacht ik...) uit Purmerend kwam....
Wel leuk hoor! Welke buurt woon je..? ( als je dat wil zeggen hoor..... haha)
Wij wonen in de Gors, vlakbij de Plus-supermarkt....
We wonen er  nu bijna een jaar, hiervoor woonden we in Amsterdam, maar die drukte zijn we héééérlijk ontvlucht!
Ik vind het zo lekker in Purmerend...
Echt heeel erg toevallig dit!
Wanneer ben je jarig, haha, kijken of er nog meer toevalligheden zijn....
Ik ben 8 september jarig...
Groetjes Yvette

Hahahaha! We wonen vlak bij elkaar en zijn ook vlak na elkaar jarig! Ik woon in de Weidevenne en ben volgende maand jarig. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat je 'pas' een jaar in Purmerend woont, dat maakt dat ik zeker weet dat ik je niet ken. Anders was het met die anonimiteit ook snel gedaan !! Ik wil nog wel even anoniem blijven, wie weet als ik straks een aantal weken verder ben 'durf' ik me wel bekend te maken hihihihi! Maar ik ben toch ook nieuwsgierig hoor...Werk je ook?

Groetjes
VB

Hoi VB!

Haha, ik vind dit echt ontzettend lachen hoor! Zo toevallig!
Ongelooflijk gewoon! En ook leuk dat je in Weidevenne woont, haha!
Maar ik vind het helemaal prima hoor, om lekker anoniem te blijven, zo vind ik het ook al erg gezellig! We zien wel verder! Echt heel frappant dit he..?
Ja, ik werk nu 4 dagen in de week in Amsterdam op een reisburo.
En jij?
Hoe is het nu verder met je?
Moet je nu al iedere week bloed prikken..? En hoe gaat dat dan verder? Ik bedoel: wanneer krijg je dan je eerste echo?
En hoe voel je je?? Al last van wat kwaaltjes....?
Ik ben heel benieuwd, en leef echt met je mee!
Groetjes Yvette!

Ha die Yvette!

Jawel, inmiddels heb ik al twee keer bloed laten prikken. De eerste resultaten zijn goed, er is een goede stijging van het zwangerschapshormoon te zien. Nu maar hopen dat dit aanhoudt, dat is nog maar de vraag natuurlijk.... Maar goed, dat wordt nu dus even in de gaten gehouden.

Gaat het met jou nog steeds goed??

Ik werk trouwens ook in Amsterdam.... Houdt het  nu op met de overeenkomsten?

Groetjes
VB

Hoi VB!

Haha, is goed, ik zal ophouden met de overeenkomsten.... echt absurd gewoon, haha!
Ik ben blij dat het er tot nog toe goed uit ziet voor jullie!!!
Drie maal is scheepsrecht!!! Je zal het zien!
Ik snap je hoor, dat je denkt van, als dit maar goed blijft gaan....zoals ik al zei: dit denk ik nu nog steeds.... komt gewoon door die rottige voorgeschiedenis....
Maar.....ik ben echt blij voor je, dat het er nu in ieder geval goed uitziet!
Ik leef ook echt met je mee hoor! Hoe  ver ben je nu eigenlijk precies?

Met mij gaat het allemaal wel goed... ik ben vreselijk moe nog steeds, maar ik klaag absoluut niet hoor! Ben wel weer vreselijk zenuwachtig, morgen mogen we weer naar de gynaecoloog.... geen echo, maar wel hartje horen, enz, enz... En ik blijf het zo eng vinden... ook geweldig natuurlijk, maar TOT ie het hartje hoort, zit ik in de zenuwen....

Nou, ik hoor graag weer van je! Heel veel succes en sterkte de komende tijd!!
En probeer af en toe al eens een momentje te pikken dat je wat kan genieten!
Want...je bent per slot van rekening WEL zwanger van een klein wondertje!!!!!
Groetjes, Yvette!

Terug
Bovenaan