aan lisenka,marieke79,mvelisa,cissy ,lilian en kimmar

hier is nummer 1 dit is bij mooi weer (adres even zelf opzoeken)

http://www.hetberghuis.nl/

Ik weet het ook nog niet helemaal zeker,   zondag hebben we nl ook al een "ver" uitstapje.
Je hoort het snel van me ok?

Groetjes van Cissy

zullen we allemaal maar even afwachten tot maandag dag. Want ik vindt het erg leuk om elkaar weer te zien maar het is voor mij ook anderhalf uur rijden en dan vindt ik het een beetje jammer als we bijvoorbeeld maar  met zijn vieren zijn.
Dan kunnen we misschien beter een andere datum prikken zodat we wel met meerderen zijn.
Maar laten we maandag even afwachten Oke

Ik hoop natuurlijk dat er veel kunnen, Misschien ook andere mama's
Liefs sandra

Ik denk dat het sowieso handig is om maandagavond nog even te brieven over waar het word....met dat wisselvallige weer.
Kan ik ook zeggen of ik kom haha. Ik twijfel omdat ik vorige keer daar stond met 2 kotsende kids en toen dacht "waar ben ik aan begonnen". We zijn er nu achter dat Sven echt wagenziek is, maar we hebben nu seabands gekocht die tot nu toe gewerkt hebben. Maar ja als hij straks toch ziek ervan word of moet plassen als we net op de snelweg zitten....pfff met mijn man erbij is het al zo'n gedoe laat staan in mijn eentje. Maar goed ik denk er nog over. Tis voor die kinderen wel leuk om wat te ondernemen.

Het is dat jullie op een dinsdag weg gaan, en moet dan altijd werken.
Was jullie anders graag een keer komen vervelen haha..

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan