Aan wie vertel je dat je aan het 'klussen' bent?

Niet normaal?! Lekkere tactische schoonmoeder heb jij, ik kan me voorstellen dat je het NIET aan haar wilde vertellen. Gelukkig zie je hier op het forum dat er nog veel meer zijn zoals jij. Ben zelf ook al zeven maanden bezig trouwens...

Hoi rammetje,

Ik heb het alleen tegen een goede vriendin verteld, om dat je op een gegeven moment toch je ei kwijt wil... En niet alleen tegen een computer wil kletsen.
Inderdaad zou ik het ook nooit tegen te veel mensen vertellen of tegen mijn (schoon)ouders. Maar dat is ieder voor zich.

Veel succes met klussen!
Groetjes kit

Hoi Rammetje,

Wij hebben het lekker voor onszelf gehouden...      maar merk wel dat ik het  moeilijk vind om voor mezelf te houden. Afgelopen  week werd ik nog gebeld door een nichtje die vertelde dat ze zwanger was  en dan heb ik moeite om m'n mond te houden. Maar toch beter dat ik dat doe...   heb niet zoveel  zin in die constante vragen...     zeker nu ik vandaag weer ongi  ben geworden, op naar ronde 9...      .  Dit forum helpt wel...   kan je toch een beetje je "ei" kwijt...  

En Rene, zo'n schoonmoeder/schoonvader heb ik ook. We hadden nog niet koud JA-gezegd op onze bruiloft en ze begon al over kleinkinderen en dat ik toch wel moest opschieten. Dit weekend dacht  ze dat ik wat aan te kondigen had omdat we daar op de thee waren en kreeg ik weer de kinderpreek (zo noem ik die tegenwoordig) toen ik ontkennend antwoordde. Goh, dan vindt ze  het nog raar dat ik daar zo weinig mogelijk kom.  

Succes allemaal!  

Groetjes, Annemarie  

1e kindje
Ronde 9
NOD 28 febr  

Hey meiden!

Vrolijk wordt je van zulke schoonouders zeg! Gelukkig hebben wij het niet tegen onze ouders verteld.

Ik vind het wel prettig dat ik het aan twee vriendinnen heb verteld die zelf ook kinderen hebben. Dan kan je er toch even met iemand over praten en ik moet zeggen dat ze het zelf ook erg leuk vinden dat ik het verteld heb. Ja, het levert toch wel leuke, maar ook zeer nuttige gesprekken op. Daarbij zijn ze eigenlijk allebei zo dat ze er zelf niet over beginnen. Als ik erover begin dan gaan ze erop in, maar anders hoor ik er helemaal niets over. Geen lastige vragen dus!

Groetjes, Tessje.

he meiden,

In mijn enthousiasme heb ik het inderdaad ook te veel mensen verteld. Ik nog niet echt vragen gehad of het zover is. Maar wel reacties van "joh je moet er niet zoveel mee bezig zijn"maar verder gelukkig niet.

Nou sterkte allemaal, maar ik ben wel blij dat ik het hier met jullie over kan hebben.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan