aanbieding kdv binnen joepie

@ Marloes, ik blijf eerst 4 dagen werken, mijn mannetje neemt ook een dag vrijd, dus 3 dagen kdv totaal. Vind het nog veel hoor, maar dan kunnen we eerst even kijken hoe het financieel gaat. Minder werken kan altijd nog.

@ heppy, dat is beter, maar hoe sta je tegenover dat jij misschien anders denkt over de opvoeding dan je moeder of schoonmoeder? Ik zou persoonlijk men moeder niet erg vinden, maar men schoonmoeder meer dan een dag op te laten passen, tja weet het niet hoor.!!

@ Lisselotte, We wonen en werken in Rijswijk, hier hadden we 5 opties, maar bij 2 kdv ingeschreven. 2 kdv's vielen onder 1 organisatie en daar werden we aan de telefoon al niet normaal te woord gestaan. 1 kdv super mooie locatie maar raar beleid met allemaal bla bla bla. Wat zij wel allemaal niet belangrijk vonden.... Ik kon alleen maar denken, ik voed men kind zelf wel op.
En dan was er een kinderdagverblijf helemaal super, maar ook pas na de geboorte zouden we een aanbod kunnen krijgen, maar of het zou lukken ze gaf ons geen sprankje hoop. En bij de laatste die we gezien hebben, en ook zeker super, die gaf al aan dat het best wel eens zou lukken met onze dagen, en inderdaad in een mum van tijd aanbod binnen.
Dat is nog wel even wachten, maar ze hebben wel laten doorschemeren dat het zou lukken?? Waar woon je exact? en werk je dan in de andere plaats? Ik heb ook wel aan Den Haag gedacht hoor, maar dacht wel fijn als ik later op de fiets kan.

liefs

heerlijk he dat het geregeld is!
ik werk zelf in de kinderopvang en ik neem de kleine dus mee maar er is bij ons nog niet alle dagen plek die ik nodig heb.
die overige dagen past ons ma op.

ik wil even inhaken op iemand die zegt dat ze na 1 jaar of 2 jaar naar het kdv gaan.
als je het geregeld krijgt is dat natuurlijk helemaal top!
maar realiseer je wel dat kinderen het moeilijker vinden om in een nieuwe omgeving te komen als ze ouder zijn.... als ze van baby af aan er heen gaan hebben ze geen wenperiode nodig (de ouders zelf hebben wel een wenperiode nodig hahahahaha ik weet er alles van) maar de kinderen niet....

ieder zijn eigen keus natuurlijk!

ik heb al die jaren getobt met opvang van mijn oudste 2 kids. oppas hier dan weer daar want oma was ziek of kon niet bla bla, ik heb ervan geleerd en wil de kleine of alle dagen (3) mee nemen of ons ma 1 dag laten oppassen, als ze dan een keer niet kan is het makkelijker om een keer extra beroep te doen bij het kdv.

Hoi Nathalie,

Ik woon momenteel in Dordrecht. Ons huis staat te koop en we willen verhuizen naar het Westland zodra ons appartement verkocht is. Dan wil ik in Monster of Naaldwijk gaan wonen.

Mijn vriend werkt in Hoogvliet (vandaar kinderopvang daar geregeld). Voor de zekerheid toch ook in Monster alvast kinderopvang geregeld voor als we daar straks wonen. Vrienden en mijn schoonouders wonen daar ook, dus dat ik ook ideaal.

Ik werk zelf in een hotel in Dordrecht met onregelmatige uren, maar ga bij mijn werk weg zodra wij in het Westland wonen. Vandaar dat de kinderopvang niet geschikt is hier.

Fijn dat je al zekerheid hebt, dat scheelt een hoop.
Ik maak me er niet te druk om, ik zie tegen die tijd wel hoe de situatie is.

Liefs, Liselotte

Ah oke vandaar, ga je dan straks op je gemakkie een andere baan zoeken? Je hebt het goed gedaan naar mijn mening. Breed uitgezet dat is goed. Ik hoop dat je al wat eerder wat hoort.
Maar met al je familie daar is er altijd wel een mouw aan te passen toch?

liefs

Terug
Bovenaan