aandacht???

Hoi Susanne,

Ik vroeg je of je het wist dat het krampjes waren omdat wij dat ook steeds dachten en iedereen dat ook riep, de eerste 3mnd. hebben ze last van krampjes......
Toen het na die tijd niet over ging zijn we doorverwezen naar de kinderarts en die zei al vrij snel dat het reflux was, zonder dat ze het verder onderzocht hebben.
De krampbewegingen kwamen waarschijnlijk ook door de pijn aan zijn slokdarm, die ontstoken was door al het spugen.
ik wil je niet bang maken hoor, bij ons heeft deze diagnose en de medicijnen juist geleidt tot een rustiger kindje met minder pijn. Verder blijft hij denk ik ook nog wel gevoelige darmpjes hebben en
last van krampjes, maar het gaat echt beter zo.
en inderdaad van nutriton wordt hij erg winderig, maar wij gebruiken nu de helft van de dosering en een scheutje maisolie erdoor.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je zoontje en de stapjes naar vaste voeding enzo........
groetjes E

hoi esther,

ik denk dat ik inderdaad even met hem langs de arts ga, dan kunnen zij even nagaan of het misschien met het vele spugen te maken heeft, ik denk dat dinand ook wel altijd gevoelige darmpjes blijft houden het is ook altijd zo rommelig in zijn buik, op het cb vertelde ze dat dat normaal is, maar mijn dochter heeft daar nooit last van gehad, ik zou het wel leuk vinden als we elkaar een beetje op de hoogte zouden kunnen houden wat betreft de vooruitgaan van onze zoontjes qua bijvoeding enzo,

groetjes susanne

hoi esther,

ik ben inderdaad even met dinand naar de huisarts geweest, volgens hem was het onwaarschijnlijk dat hij wat aan de slokdarm heeft, wel zijn we weer begonnen met het geven van nutriton, omdat het ong. 8 weken geleden is dat we dat hebben gebruikt en misschien reageert hij er nu beter op, als dit niet beter gaat dan ga ik toch een keer naar een kinderarts om te kijken wat die er van zegt, hoe is het met jou zoontje??

groetjes susanne

Terug
Bovenaan