Aangekomen pff...

Hi ladies, ik weet dat ik hier eigenlijk niet over mag klagen.. maar doe t even lekker toch :) Ik ben nu 12 weken en al 3.5 kilo aangekomen.. alles zit strak!! Ook bij mijn armen, mijn rug en benen... wist niet dat dat al zo snel zou gaan! Hebben jullie daar ook last van? Heb in het begin wel meer gegeten, omdat ik me dan echt beter voelde. Nu heb ik dat niet meer zo.. maar toch voelt het niet fijn dat alles nu al zo strak zit.. hoe zal dat straks allemaal gaan? Ben benieuwd of jullie dat ook hebben...
 
ik ben eerst een paar kilo afgevallen, terwijl ik helemaal niet misselijk ben geweest. heb me daar ook best zorgen over gemaakt. zit nu weer op mijn oude gewicht. ben morgen 14 weken. kan eigenlijk niet wachten tot er een buikje te zien is.
maar goed excuus om te gaan shoppen toch?
 
Hey

Ben nu 13+1. Ik heb het gelukkig niet.. wel al een aardig buikje te zien maar nog maar 0,1 kg aangekomen dus valt gelukkig mee.. maar heb op het begin ook heel weinig kunnen eten.. echt yogurt en crackers enzo.. ik kreeg niks naar binnen.
Gewoon om denken dat we gezond blijven eten lekker groete en fruit en gezonde sapjes, water, thee.. dan ligt het iig niet daaraan!
 
Ik breek even in vanaf het sept forum,was even aan het lezen.

Ik ben nu 21 weken en tot nu toe 3 kilo aangekomen.

Kijk maar uit dat het niet te hard gaat een vriendin van mij had het ook en die is meer dan 30 kilo aangekomen.

Maar soms kun je er ook niks aan doen begrijp me niet verkeerd.
Bij de oudste was ik 9 kilo aangekomen hoop dat ik daar nu ook niet boven kom.

Heel veel succes....
 
@rian sanne Jeetje wat goed zeg! 3 kilo is niet veel.. Nou heb ook wel het idee dat het aan mezelf ligt hoor.. voelde me de eerste paar weken echt beter als ik constant wat in mijn maag had.. Dus at wel meer. Maar wil natuurlijk niet gigantisch groeien haha. Het ligt misschien ook aan je bouw...
@miepy 1983 heb je nog helemaal geen buikje dan? Ik kan mijn onderbuikje echt al zien...
 
Hi Ladies,

In het begin ben ik 2,5 kg afgevallen (niet van de misselijkheid ofzo) en ik zit nu nog op dat gewicht.
Begin wel al een buikje te krijgen, en mijn gewone broeken zitten niet lekker meer... Ik eet niet meer als anders, maar wel meerdere en kleinere porties dan wanneer ik niet zwanger ben, en gewoon gezond en gevarieerd, zo min mogelijk toegevoegde suikers en zelden frisdrank.

Bij mij is het de bedoeling dat ik maximaal 7 kilo aan kom deze zwangerschap i.v.m. overgewicht. De vorige keer is er 6 kg bijgekomen, maar na de bevalling woog is 6kg minder dan mijn startgewicht... Mooi meegenomen! Ik hoop dan ook dat dit nu weer hetzelfde is!
 
nee nog helemaal niks te zien. kan het wel goed voelen als ik een zachtjes druk. vind het wel jammer, want omgeving gaat er nu op letten, en kreeg steeds reacties dat ik nog geen buikje heb. en het goed bedoelde advies dat ik moet eten voor twee. maar eet echt wel goed.
 
Terug
Bovenaan