Aangekomen pff...

@Denise,

Ik ben niet dun maar ook niet meer te dik,heb de laatste jaren overgewicht gehad.woog 90 kilo bij 1.60.
De laatste 2 jaar ben ik 16 kilo afgevallen en was nog steeds bezig omdat ik nog niet op mijn steefgewicht zat.
Ik ben nog steeds bij de dieetiste onder behandeling,zodat ik niet terug val...
Ik eet niet teveel maar zeker niet te weinig want aan mijn dieet houd ik me al vanaf week 9 niet meer.

Probeer het onder controle te houden dan zal het wel helemaal goed komen,je hoeft absoluut niet voor 2 te eten.
 
Ik ben morgen 10 weken, en bij mij zit er ook al 3 aan! en al een buikje te zien. bij mn vorige zw in totaal 13 kilo aangekomen, dus ben benieuwd deze keer!
 
Ik ben bij de vorige zw 30 kilo aangekomen. Na die tijd flink op dieet en woog bijna weer 30 kilo lichter toen ik nu zw werd. Best jammer want was zo trots haha maar nu ga ik er alles aan doen om niet weer zoveel aan te komen! Ik ben nu eerst afgevallen... Terwijl ik mega vreetbuien heb gehad. Maar dat komt ook wel weer goed!!

Vaak kan je er weinig aan doen. Bij een zw hoort nu eenmaal dikker worden. En die buikjes komen dan ook wel vanzelf. Bij mij zie je niks hihi terwijl ik toen bij onze dochter heel snel zw broeken aan had.
 
hey meiden
elke zwangerschap is weer anders
ik ben nu voor de 3e x in 3 jaar zwanger en deze keer nog niks aan gekomen
heb van me jongste kindje wel bosrt voeding gegeven
viel daar snel van af maar na de borstvoeding kwam het er ook weer aaan
niet toegeven aan vreetbuien op zo een moment ff nadenken wat goed is voor je baby en dat dan eten
ennu na de bevalling kunnen we weer gaan sporten rennen en dieeten probeer nu juist te genieten dat je niet mag lijnen
ik heb zelf echt geen perfect lijf na een kijzersnee en 3 zwangerschappen
mijn buik heeft een soort vouw van losse huid door de keizersnee waardoor je mijn buik pas echt gaat zien als dat straks getrokken is
is nu dus soms erg vervelend als mensen je aan kijken van kijk die dan een buik ebben
ik heb er lak aan ik heb 3 gezonde kinderen de 4e onder weg en zodra het kindje er is in november ga ik in die lente weer aan de slag mezelf te krijgen zoals ik mezelf graag zie
veel liefs wilissa
 
Ladies,
Ik ben nu bijna 11wk en nog iets onder m'n gewicht. Was eerst wat afgevallen, maar komt er nu weer beetje bij beetje aan. Wel heb ik al een klein buikje van de opgezette darmen, vooral als ik een paar dagen niet naar de wc ben geweest. Op mijn werk probeer ik dat dus te camoufleren met mijn kleding en op mijn houding te letten. Zal blij zijn als over drie weekjes die periode voorbij is!
Vorige zw.schap ben ik ong 15 kilo aangekomen, maar dat kwam voornamelijk door de laatste weken. Vanaf dat ik verlof had en thuis zat, ging ik snoepen en snaaien, vreselijk! Dat wil ik deze x anders doen, want je moet het daarna er ook weer allemaal af krijgen. Dat lukt wel, maar wat er niet aankomt....
Dames over een maandje of wat hebben we allemaal een mooi beginnend buikje. Maak je over de kilo's niet zo druk.
Lfs
Dames, over een maandje hebben we allemaal een mooi beginnend buikje en die kilo's zou ik me niet zo druk om maken.
Lfs
 
Ik ben de vorige zwangerschap ook zo'n 30 kilo aangekomen en ik vond het afschuwelijk! Ik weet dat het erbij hoort en dat ik echt niet mag klagen over de verder onwijs goed verlopen zwangerschap, maar getverderrie wat heb ik mij dik gevoeld zeg! Na iets minder dan een jaar was alles er weer af en was ik weer op streefgewicht.
Nu bij mijn tweede zwangerschap kijk ik daar ook het meeste tegenop; om weer zoveel aan te komen. Ik ben nu 12 weken en alles begint inderdaad alweer strak te zitten. Bij mij groeit ook niet alleen mijn buik, maar werkelijk alles! Nou ja,... alles voor het goede doel hè?!....
 
Hoi UC2, dat heb ik dus ook. Merk dat mijn armen, benen en gezicht ook wat voller zijn geworden.. ben nu 12.5 week en al 3 kilo aangekomen. Vanmorgen bij de VK geweest en ze gaf ook aan dat als je voldoende beweegt en gezond eet je niet veel in vet zal aankomen.. en de ene komt in het begin juist aan en de ander pas veel later. Ik kan er ook humeurig van worden hoor!! Moest altijd al erg op mijn lijn letten.. het is natuurlijk voor een goed doel, maar het is niet fijn als we ons nu nog een half jaar echt 'dik' moeten voelen.. Zie je er verder nog wel goed uit dan?? Daardoor voel je je dan misschien weer wat beter?
 
Leuk die reacties van iedereen!!! Dank jullie wel :) Ik merk toch wel dat het bij iedereen zo verschillend is! Laten we maar genieten van de zwangerschappen, dat is het belangrijkste... dit is eigenlijk maar een bijzaak. Gezond eten en genoeg bewegen helpt in alle opzichten vertelde de VK :)
 
Terug
Bovenaan