Aangekomen

Middag dames,

Zijn jullie al veel aangekomen?

Ik niet echt, ben vrijdag 16 weken zwanger en ben denk 1 kilo aangekomen, ook heb ik nog geen buik, ja een buik die ik al had van (teveel) eten :).

Verder alles OK, heb nog helemaal niets gevoeld, hoop dat dit toch snel gaat komen.
 
Hey meis,

Ik ben 4 kilo aangekomen, terwijl ik de eerste maanden helemaal niets binnen hield. Ben van het weekend 16 weken zwanger en heb al echt een buikje ;-)

Goed te horen dat verder alles helemaal goed gaat. Ik heb de baby vorige week voor het eerst gevoeld, zo bijzonder! Hoop dat jij het ook gauw gaat voelen.

Liefs
 
Heyhey

Ik ben zelf al 5 kilo aangekomen, en ook veel afgevallen toen ik weer eens ziek was nog paar weekjes dan weten we wat het word vind het erg spannend allemaal.

Ik begin een buik te krijgen en heel veel last van me onderrug jij ook valddrac of mama?

Ik heb jammer genoeg nog niks gevoeld hoop ook dat het snel komt.
Ben nu bijna 16 weken volgende week woensdag

Grtjes xxx
 
Ik denk dat ik zelf ongeveer 4 kilo aangekomen ben. Ik weet mijn begingewicht niet helemaal en aangezien ik in het begin regelmatig moest overgeven, was mijn gewicht net een jojo. Nu is de misselijkheid veel minder en dus het overgeven ook, dus ik verwacht dat er vanaf nu wel meer kilootjes aan zullen komen.

Ik weet niet of het je eerste zwangerschap is, maar meestal voel je de kleine ongeveer rond de 20 weken. Alhoewel dat natuurlijk heel wisselend is. Verder heeft het ook te maken met de ligging van je placenta. Als deze voor ligt, voel je de kleine meestal later, dan wanneer deze achter ligt. Voor mij is dit de derde zwangerschap en ik voel eigenlijk iedere dag Pixel wel bewegen. Maar, mijn placenta ligt dan ook achter, er zit geen airbag voor voor zoals de echoscopiste zei.
 
Hoi, ben nu 1kilo aangekomen, denk alleen dat het meer door mijn luie vreetvakantie komt, Hihi. Ben nu 12 weken maar al wel wat last van knopen die minder goed dichtgaan....
 
Ik ben nog niks aangekomen en ben nu bijna 13 weken zwanger.
Ik moet regelmatig overgeven dus misschien komt het ook daardoor maar die kilo's komen vanzelf hahaha.
's morgens heb ik een heel klein buikje en naarmate de dag wordt het steeds groter 's avonds kan je goed zien dat ik zwanger ben.
 
Hoi,
Ik ben nu 12 weken en 4 kilo aangekomen. Ik heb ingezet om minstens 15 kilo aan te komen, dus dit is een goed begin :) Ik heb al wel een zichtbare buik. Gister voor het eerst weer werken na de vakantie en hebben we het ook vertelt op werk. Kwam er 's avonds een moeder van een cliënt binnen en ik vroeg hoe het met haar kersverse kleinzoon was. Nadat ze dat vertelt had wees ze naar mijn buik en zei: en jullie krijgen ook een tweede? haha duidelijk zichtbaar dus. En dat terwijl bij mijn eerste ik pas heel laat een buikje kreeg. Toen zagen sommige het met 20 weken nog niet haha. O ja, mijn gewone broeken heb ik ook al allemaal opgegeven. Loop al fijn in positiebroeken. Band blijft goed op mijn buik zitten alleen zijn ze bij mijn billen en benen nog wat wijd. Maar ja, zal ik wel weer ingroeien denk ik.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan