Aangekomen

Hoi dames,

Ik ben 4 kilo afgevallen. Kotm echt door het niet kunnen eten. Bijna alles staat me tegen. Warm eten al helemaal.
Ik eet 's morgens met een beetje wurgen een boterham en tussen de middag twee soms drie en 's avonds een beetje groenten en een klein beetje aardappels of rijst of pasta en dat is het. Soms nog wel een stukje fruit.
Maar normaal snoepte ik graagtussendoor en dat heb ik nu helemaal niet.
Daarbij een beetje spugen en dan wil dat wel. Ik kreeg van de VK dan ook best een beetje op mijn falie. Moet vitamines slikken en beter éten.
Makkelijk gezegd als je niks smaakt.

Groetjes Tamara
 
ben zaterdag 16 weken, en ben ongeveer 3 kilo aangekomen, heb ook al echt n buikje.

ben wel 3 weken op vakantie geweest in de eerste periode, had niet zoveel last van misselijkheid, en lekker gegeten. dus zonder zwangeschap was ik waarschijnlijk ook al die kilos aangekomen,.....
 
Jullie bevestigen wat ik al een beetje dacht, ik wordt vast heel dik haha.

Ik ben 17 weken en nu al ruim 8 kilo aangekomen. Ik moet zeggen dat ik wel wat aan de magere kant was voorheen namelijk 180 cm en 60 kilo, dus misschien speelt dat ook mee. Ik deed ook fanatiek aan hardlopen en dat lukt nu niet meer goed met het werken (staan, lopen, tillen) erbij.

Ik voel me er nog niet ongemakkelijk bij maar benen hebben wel last van dat extra gewicht.
 
Terug
Bovenaan