Aangekomen?

Hey ladies,'

Vanochtend maar eens op de weegschaal gaan staan........en wat blijkt? Ik ben maar 2 kilo aangekomen in die 17 weken dat ik nu zwanger ben.
Dat was een aangename verassing!
En dat terwijl mijn buik toch lekker aanwezig is!
mijn zondag kan niet meer stuk hahaha

liefs

Hahaha! Wat fijn zeg! Dat scheelt weer, wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet exact weet. Ben bij de gyn nog nooit gewogen en mijn weegschaal thuis is kapot maar ik gok nu op een kilo of 4......
Ik ben vandaag 21 weken zwanger maar het zit echt allemaal op m'n buik. Heb uiteraard wel positiekleding/broeken aan maar in dezelfde maat als mijn gewone kleding en soms zakt dit zelfs nog wel eens af......Heb gelukkig ook geen dikkere armen/benen of gezicht maar wat niet is, kan nog komen.

Mensen zeggen wel tegen mij: "Nou, dan ben je ook nog NIET flink voor een tweeling zwangerschap"

Da's wel weer fijn! :) Liefs Lynn.

ik heb me nog niet gewogen, alhoewel de laatste 4 weken niet meer. toen was ik 3 kilo bijgekomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik best wel wat af eet!!! had me nog zo voorgenomen er wat op te letten!!! ggrrr

Ik heb me vorige week gewogen en schrok me rot. Was tot week 18 maar 3 kilo aangekomen waarvan2,5 in de eerste 8 weken maar bij 20 weken gaf de weegschaal 6 kilo aan! Volgens de vk heel netjes. Mijn buik begint ook ineens hard te groeien. En tja, vakantie gehad hè.....

Grappige is dat mensen denken dat ik afgevallen ben....haha. Mijn positiebroek zakt me ook af net als bij Lynn. Flink het elastiek aanhalen dus.

Hoi Dames,

Ik ben nu 21 weken en het schommelt bij mij een beetje. Ben nu in totaal max 1,5 kilo aangekomen maar er zijn dagen dat ik afval en dan zit ik maar oo een halve kilo.

Ook hier wel een flinke buik hoor (beetje van mezelf beetje van de beeb;-))
Heb al wel een paar mensen gehad die vonden dat ik een smaller gezicht had gekregen hihi maar ook een paar die dachten dat ik niet heel lang meer hoefde!

In 6 kilo is idd heel netjes hoor! Heb het vorige wk bij de vk gevraagd hoe ik het met mijn gewicht deed omdat ik wist dat ik door mijn bmi niet al te veek mocht aankomen en die vond 1,5 heel netjes omdat er ak veel vrouwen zijn die bij 20 wk op meer dan 7 kilo zitten.

Vlg mij doet de decemberclub het hartstikke goed!

Hiernaast ik 5 kilo aangekomen, maar twee dagen geleden was er juist weer bijna twee kilo af, dan is het dus weer 3. In het begin ben ik 6 kilo afgevallen, maar ik houd het gewicht aan van voor de zwangerschap. Dat afvallen in het begin was gewoon van het niet eten en weinig drinken. En het zat er ook weer snel aan.

Erg hè die weegschaal! Ik moet bij de vk elke keer, maar hou het thuis zelf ook in de gaten hoor! Dan kom ik niet zomaar tot verrassingen te staan:) Maar tot nu toe nog geen kilo aangekomen! Haha en ik eet gewoon waar ik zin in heb! Mijn vorige zwangerschap ook niks aangekomen, best mazzel!! Toen ik bevallen was van mijn dochter woog ik in eens 10 kilo lichter!! En dat kon geen kwaad;-)

Ha meiden, ik ben nu 6 kg aangekomen...ik baal wel omdat ik voor mijn zwangerschap heel veel ben afgevallen, daarom ben ik denk ik ook nu al meer aangekomen en net vakantie gehad. De vorige zwangerschap was ik in totaal 13 kg aangekomen.
De kilo's zitten wel echt op mijn buik.

Positiebroeken zakken bij mij ook steeds af. ik blijf lekker bij mijn rokjes, jurkjes en leggings.

Terug
Bovenaan