Aangekomen?

Ik weeg me ook thuis. Volgens de vk was ik tussen de eerste controle en die van vorige week een pond aangekomen....gek hè als je bij de eerste keer wegen met dikke trui, spijkerbroek en laarzen op de schaal staat!
Omdat mijn BMI veel te hoog is vind ik die 6 kg. erg veel.

Ik weeg me elke week 1 keer. Ik ben nu intotaal 4.5 kg aangekomen. De laatste weken bijna een halve kilo per week. Gelukkig zit het alleen op mijn buik en mijn borsten zijn ook best gegroeid! (van 70B naar 75D).

laatste keer bij vk in 4wkn niks aangekomen :D
zit nu op 4 kilo.
weeg mijzelf idd ook thuis, kom ik iig niet voor verrassingen te staan bij de vk.
bij mij ook echt alleen mn buik, borsten en klein beetje bij mijn heupen.

liefs, x

Nou was ik toch erg nieuwschierig geworden en heb me vanmogen alsnog gewogen. Had wel al een kop koffie op en ben alweer 3 dagen niet meer naar de wc geweest ggrr! Maar ook hier gaf de weegschaal 6 kilo meer aan als voor de zwangeschap..

Bij de eerste 22 kilo bijgekomen en bij de tweede 11 en deze zullen we dus wel zien..

Ik ben nog niks aangekomen. Ben in het begin zelfs afgevallen, omdat ik veel misselijk was. Ik heb al wel een buikje, dus de kilo's zullen binnenkort ook wel komen.

woow ik geloof dat ik wel 6 a 7 kilo ben aangekomen, gelukkig veel in mn buik en borsten, maar helaas ook wat in mn bovenbenen. de cellulitis lachen me weer toe:p maarja straks maar weer flink aan de zumba en de sonja bakker, nu ff heerlijk niks!

xxx

Terug
Bovenaan