aangekomen?

Hallo dames,

Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen. Ik pas 2 kg en inmiddels morgen 16 weken. Ik eet werkelijk alles, taart, chips enz maar mijn gewicht was vandaag gelijk gebleven met de vorige controle. Ik heb erg gelachen... Was mooi meegenomen. In het begin wel misselijk geweest misschien toch ergens goed voor. Mijn zoontje was ruim 8 pond en ook deze spruit groeide voorbeeldig dus ben benieuwd waar we beide uitkomen :) ach als we maar gezond zijn en blijven.

Hoe gaat jet bij jullie?

Hier alles goed. Ben nu ruim 16 weken en groei lekker.
Ben alleen 7 kilo afgevallen. Kan helaas niet alles eten, ben bij vlagen nog behoorlijk misselijk.
Nu hopen dat er niet teveel bij gaat komen :).

Ik zit nog op een gewicht van -5kg bij 14,5 week. Eten gaat wel beter maar nog niet top (ben niet meer misselijk maar heb gewoon vaak geen trek).

Maak foto's van mijn buik, die komt nu overeen met een week of 16/17 bij de eerste. Dus dat lijkt allemaal goed te gaan. Vorige keer nauwelijks afgevallen en nog geen 12 erbij. Ben benieuwd waar ik nu eindig.

Ik wel hoor. Ben al 6 kilo aangekomen....oohps. Gelukkig ben ik slank van mezelf. Weeg nu 61 kilo dus ik ben nog niet gigantisch ofzo.
En dit is mijn derde he. Haha
Heb nu ook een buik die ik bij mijn eerste pas had met 23 weken ofzo.
Nah ja.....

Ik hou me verder ook niet speciaal in ofzo, maar ik eet uitmezelf altijd al best wel gezond.
Maar een stukje chocola of dropjes gaan er wel in ;-).

Groetjes mamma3007

Haha ik ben best stevig en kom gemakkelijk aan dus voor mij is het geweldig om je buik te zien groeien maar je gewicht niet. Bij de eerste zag je het pas na de 20 weken echo nu ben ik met 16 weken al net zo "rond"

Ik ben tot nu toe 12 weken en een beetje, ong 3 kilo aangekomen. Allemaal nog doable voor me. Baal wel als een stekker want ben begin dit jaar 12 kilo afgevallen en dat gaat er nu waarschijnlijk allemaal weer bijkomen. Ben het ook snel weer kwijt, weet ik, maar het idee om weer boven die 80 kilo te zitten vind ik echt verschrikkelijk !

Ik ben nu 13 weken en drie kilo aangekomen ongeveer. Het valt me mee, want ik kom best snel aan ook al ben ik van mezelf slank. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komt..

Ik ben nu ruim 13 weken en ongeveer 1,5 kilo afgevallen. Eet goed, beetje meer dan normaal (vooral brood), maar val dus toch af. Denk dat het gewoon net iets meer energie kost dan dat er bijkomt! Op zich geen problemen mee, ik weeg normaal 51 kilo (ben ook maar klein) en vind dat prima.

Terug
Bovenaan