aangekomen?

Ik heb werkelijk geen flauw idee! Ik kan me er niet druk om maken. De ene dag eet ik meer dan de andere, ik ben nog erg misselijk namelijk. (12w2d).
Ik zie wel hoe ik er eind november uit zie.
Mijn man vindt het ook prima dus dat scheelt weer. En na de bevalling ga ik gewoon weer lekker hard lopen, nu geniet ik gewoon. Het is wel de vijfde, maar zeker nog heel speciaal!

Ik begon met 55 kg, gezakt naar 52 kg en nu weer 55 kg. Ben nu 16,5 weken en het is een tweeling, dus niks te klagen over de kilo's dus! Al wel een behoorlijke buik, maar das ook niet raar.
Met m'n dochter kwam ik 10 kg aan en die waren er binnen een week af, dus maak me niet zo druk.
Kan weer eten als een paard (misselijkheid over), en daar verbaast iedereen zich altijd over haha.
Mag niet klagen dus (doe ik ook niet ;-)

Haha, wat een verschillen allemaal :)

Hier een kilo aangekomen tot nu toe maar dat zegt natuurlijk nog niets over het eindresultaat..

Maar ik maak me geen zorgen, want de beide vorige keren gingen de extra kilo's in een maand of twee borstvoeden allemaal weer weg, terwijl ik de eerste keer 19 en de tweede keer 17 kilo was aangekomen.

Ben vrij slank dus had die extra kilo's wsl gewoon nodig voor de borstvoeding, want uiteindelijk was ik beide keren na stoppen met borstvoeding (rond eerste verjaardagen) lichter dan voor de zwangerschappen.

Dus ach, we zien wel hoe het nu loopt, die vorm komt wel weer :)

Ja ik was bij mijn dochter ook 4 kg lichter toen ik stopte met de borstvoeding dan mijn normale gewicht. Twijfel nu wat ik ga doen, omdat ik mijn energie hard nodig zal hebben met een tweeling en een dochter van 2. Kan gewoon niet eten tegen die borstvoeding. Wil het wel graag, maar denk aan een combi met flesvoeding, omdat ik anders waarschijnlijk te weinig energie overhoud.

Terug
Bovenaan